تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۱۶۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روکش آسفالت 424 کیلومتر راه روستایی در خوزستان
 سرپرست اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: اجرای روکش آسفالت محور های روستایی استان به طول 424 کیلومتر در قالب طرح ملی ابرار در دست اقدام است.

  مرتضی بهداروندی اظهار کرد: در سطح راه های روستایی استان، اجرای 171 کیلومتر آسفالت حفاظتی چیپسیل در محورهای شهرستان های ایذه- باغملک- هفتکل، شوشتر-دزفول- شوش، مسجدسلیمان-لالی- اندیکا و اهواز و کارون با اعتباری بالغ بر 652 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای لکه گیری و روکش آسفالت به طول 42 کیلومتر در سطح راه های اصلی خوزستان، افزود: این عملیات در محورهای شوش-دزفول، اهواز-آبادان، اهواز-ملاثانی-بندقیر، اهواز-سوسنگرد-بستان-چذابه، محور خضر نبی آبادان و محور دهدز-کارون4 با اعتباری بالغ بر 387 میلیارد ریال در حال اجرا است.

سرپرست اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برگزاری مناقصه برای اجرای 18 پروژه بهسازی راه های اصلی استان خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل بهسازی و آسفالت به طول 256 کیلومتر درسطح محورهای شهرستان های دهدز ، هفتکل-باغملک-ایذه-دهدز، محورهای شهرستان بهبهان، بهبهان-زیدون-انتهای حوزه، محورابوالعباس باغملک، اندیکا-شهرکرد، رامهرمز-بهبهان، کمربندی شرق اهواز، ماهشهر-آبادان، اهواز-ملاثانی، اهواز-ملاثانی-مسجدسلیمان، کمربندی رامهرمز، هندیجان-دیلم، رامشیر-امیدیه، مسجدسلیمان-هفتکل می باشد.

بهداروندی ادامه داد: درسطح راه های روستایی استان نیز تاکنون 140 کیلومتر روکش آسفالت در قالب اجرای طرح ابرار انجام شده است و روکش آسفالت 424 کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک هزار و 340 میلیارد ریال در دست اقدام است.​

:
:
:
آخرین اخبار