تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۱۶۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های پومسه خوزستان معرفی شدند
 برترین‌های مسابقات پومسه مجازی آقایان و بانوان خوزستان معرفی شدند.

مسابقات پومسه مجازی تکواندو خوزستان در دو بخش کمربندی سبز و آبی و همچنین قرمز و مشکی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز جمعه، ۲۴ بهمن‌ماه در شوش برگزار شد.

  در گروه کمربندی سبز و آبی رده سنی زیر ۱۲ سال ریحانه جهانبخش، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال غزل سعیدیان و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال نگار روان‌فر به عنوان قهرمانی رده‌های سنی خود دست پیدا کردند.

همچنین در گروه کمربند قرمز و مشکی رده سنی زیر ۱۲ سال تارا کیهانی، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال زینب قلی‌لوینه، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال هانا موقر عصاره، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال صفا ارجمندی، در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال راضیه رضائی و در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال زینب ناظرفر در رده‌های سنی خود عنوان نخست را به دست آوردند.

در بخش مردان نیز در گروه کمربندی سبز و آبی رده سنی زیر ۱۲ سال مبین صداقت‌خواه، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال حسین لک و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال امیررضا بعنونی، در رده‌های سنی مربوطه به قهرمانی رسیدند.

در گروه کمربند قرمز و مشکی رده سنی زیر ۱۲ سال آرشام شهابی، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال امیرحسین خان بابا، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال محمد یوسفی قندعلی، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال محمد شیانی، در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال امین قایدباره، در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال شاهین باویان و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال محمد رضا صفایی‌پور در رده‌های سنی خود در جایگاه نخست قرار گرفتند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار