تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۱۶۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترفندهای خرید تخفیف دار بلیط اتوبوس
وب سایت پایانه ها (payaneha.ir) به عنوان یکی از باسابقه ترین، معتبرترین و مطمئن ترین سایت های فعالی در حوزه حمل و نقل شناخته می شود که خدمات گسترده و ارزنده ای به مسافران ارائه می کند.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دلیل نوع مشغله کاری یا درسی، به طور مداوم با اتوبوس به سفر می‌روند و به فکر خرید تخفیف دار بلیط اتوبوس افتاده‌اید. ما در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و ترفندهایی برای خرید تخفیف دار انواع بلیط اتوبوس برای شما معرفی می‌کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

شاید تا همین چند سال پیش، هر کسی که قصد سفر با اتوبوس را داشت، باید برای خرید بلیط به ترمینال‌های اتوبوس‌رانی شهر مانند ترمینال تهران، خود مراجعه و به صورت حضوری، بلیط اتوبوس دلخواه خود را خریداری می‌کرد. اما در سال‌های اخیر، با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و گسترش فرهنگ خرید آنلاین، وب‌سایت‌هایی برای خریداری و رزرو بلیط اتوبوس پدیدار شدند.

این سایت‌ها، امکان خرید اینترنتی بلیط انواع اتوبوس از پایانه‌های مختلف را فراهم می‌کردند و افراد می‌توانستند با استفاده از آنها، بلیط و صندلی دلخواه خود را رزرو کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری بابت دریافت بلیط نداشته باشند. امروزه، این سایت‌ها نیز پیشرفت کرده‌اند و علاوه بر گسترش خدمات خود، امکان خرید تخفیف دار بلیط اتوبوس را نیز در اختیار مشتریان و مسافران قرار می‌دهند.

یکی از این قبیل سایت‌ها، وب‌سایت پایانه‌هاست که با شرکت‌های مسافربری همچون گیتی پیما، ترابر بی تا، آسیا سفر، لوان نور، ایمن سفر، پیک صبا، ایران پیما، رویال سفر و ... همکاری کرده و خدمات خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از این شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. به علاوه، سایت پایانه‌ها امکان خرید تخفیف دار بلیط اتوبوس را نیز برای شما مسافران محترم فراهم کرده است.

تا اینجا به معرفی خرید اینترنتی بلیط اتوبوس پرداختیم. حال به بررسی چند ترفند برای خرید بلیط‌های تخفیف دار خواهیم پرداخت.

خرید بلیط اتوبوس

ترفندهایی برای خرید تخفیف دار بلیط اتوبوس تهران

به طور کلی شما با خرید اینترنتی بلیط، از تخفیف ثابت و شناور سایت پایانه‌ها که بین 5 الی 45 درصد مبلغ بلیط شماست بهره مند خواهید شد. بنابراین سفر شما علاوه بر لذت و تجربه خرید بلیط تخفیف دار، هزینه کمتری برایتان در پی خواهد داشت. بنابراین کافیست ترمینال‌ها (ترمینال جنوب) و شرکت‌های مسافربری شهر مبدا و مقصد خود را بشناسید و پس از آن با بیشترین تخفیف، بلیط اتوبوس دلخواه خود را از سایت پایانه‌ها خریداری کنید.

برای خرید غیر حضوری و تخفیف دار بلیط اتوبوس نیز می‌توانید به روش‌های زیر، اقدام کنید:

  • مراجعه به سایت پایانه‌ها (payaneha.ir)

با ورود به این سایت، شما می‌توانید فرایند چهار مرحله‌ای خرید بلیط اتوبوس را دنبال کرده و در نهایت رزرو بلیط خود را قطعی سازید. فرایند خرید بلیط از وب‌سایت پایانه‌ها شامل مراحل زیر است:

  • انتخاب مبدا و مقصد

در گام اول، باید شهر مبدا و مقصد خود و همچنین زمان حرکت اتوبوس را انتخاب کنید. بر همین اساس لیستی از اتوبوس‌هایی که در آن زمان برای شما در دسترس هستند نمایش داده خواهند شد. این لیست بر اساس ترمینال مبدا و مقصد، ساعت حرکت اتوبوس‌ها، شرکت‌های مسافربری، اتوبوس‌های تخفیفی و موارد دیگر قابل فیلتر سازی است. شما در این مرحله باید اتوبوس دلخواه خود را انتخاب کنید.

  • انتخاب صندلی دلخواه

پس از انتخاب اتوبوس، شما می‌توانید صندلی دلخواهتان در اتوبوس را نیز انتخاب کنید. در این مرحله باید توجه کنید که اگر به اشتباه یک صندلی را انتخاب کرده باشید، دیگر در هنگام سوار شدن به اتوبوس قابلیت تعویض آن را نخواهید داشت. بنابراین باید صندلی مورد نظر خود را به دقت از روی نقشه‌ای که چیدمان صندلی‌های اتوبوس را به شما نشان می‌دهد، انتخاب کنید.

برخی افراد و همچنین بانوانی که به تنهایی سفر می‌کنند باید توجه کنند که جنسیت صندلی کناری در این مرحله برایشان نمایش داده می‌شود و می‌توانند صندلی راحت‌تری را برای خود انتخاب کنند. پس از سوار شدن به اتوبوس، این امکان نیز دیگر در اختیار آنها قرار ندارد و نمی‌توانند صندلی خود را تغییر دهند.

  • پرداخت هزینه بلیط

در نهایت شما باید هزینه بلیط را پرداخت کنید تا فرایند خرید بلیط برای شما قطعی شود. در این مرحله شما به صفحه درگاه اینترنتی منتقل می‌شوید و در این صفحه، مبلغی برای خرید بلیط پرداخت می‌کنید. با تکمیل این فرایند، بلیط شما با تخفیف خرید اینترنتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نکته جالب توجه اینجاست که با خرید اینترنتی بلیط از سایت پایانه‌ها، شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه اضافی نیز نخواهید بود. پس از آن که بلیط اتوبوس خود را خریداری کردید، اطلاعات آن برای شما ارسال می‌شود و در زمان مراجعه به ترمینال، همان صندلی و اتوبوسی که برای شما ثبت شده، در دسترس شما قرار می‌گیرد. زیرا کلیه مشخصات سرویس‌ها و اتوبوس‌های هر شرکت، توسط همان شرکت تعیین شده و سایت پایانه‌ها هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

ملزومات خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کدامند؟

برای خرید اینترنتی بلیط برای اتوبوس دلخواه خود باید کد ملی معتبر، شماره تلفن و آدرس ایمیل معتبر و کارت بانکی عضو شبکه شتاب با قابلیت دریافت رمز پویا را همراه داشته باشید. توجه کنید که امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس برای شما به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته وجود دارد. بنابراین دیگر نگران زمان خرید بلیط نباشید.

خرید اینترنتی بلیط تخفیف دار

در این مطلب با روش‌هایی برای خرید تخفیف دار بلیط اتوبوس آشنا شدیم و دیدیم که وب‌سایت پایانه‌ها امکان خرید غیر حضوری بلیط انواع اتوبوس از شرکت‌های مختلف را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا، بلیط اتوبوس مورد نظر خود را از این سایت تهیه کنید تا علاوه بر تخفیف ثابت خرید اینترنتی بلیط، از تخفیفات شناور این سایت نیز بهره مند شوید.

اتوبوس تهران

قیمت بلیط اتوبوس

به دلیل آنکه اتوبوس ها بر خلاف هواپیما، کشتی و قطار نیاز به زیر ساخت های متعدد و مختلفی ندارند و شرکت ها و تعاونی های مساربری متعددی در داخل کشور فعالیت می کنند هزینه مسافرت با اتوبوس ها به مراتب کمتر از این وسایل و حتی وسایل نقلیه شخصی است. هر چند که قیمت بلیط اتوبوس ها به صورت مصوب از طرف اتحادیه ها مشخص شده است اما قیمت ها بر اساس فاکتورهای مختلف متغیر هستند. قیمت بلیط اتوبوس بر اساس مواردی مانند نوع اتوبوس، امکانات و تجهیزات خدماتی، مسیر مبدأ تا مقصد و سایر فاکتورها می توانند متغیر باشند.

استفاده از اتوبوس یکی از بهترین، مطمئن ترین، ایمن ترین و به صرفه ترین شیوه های مسافرت است و به همین دلیل افراد زیادی با استفاده از اتوبوس به مسافرت می روند. تهیه بلیط اتوبوس تخفیف دار می تواند باعث کاهش هزینه های سفر بشود. مسافران می توانند با خرید اینترنتی بلیط، تهیه بلیط لحظه آخری، تهیه بلیط جشنواره ها و ... به صرفه ترین بلیط را خریداری نماید. وب سایت پایانه ها (payaneha.ir) به عنوان یکی از باسابقه ترین، معتبرترین و مطمئن ترین سایت های فعالی در حوزه حمل و نقل شناخته می شود که خدمات گسترده و ارزنده ای به مسافران ارائه می کند.

:
:
:
آخرین اخبار