تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۱۶۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز مشخص شدند
  رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

 رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در هفته پنجم کورس زمستانه سوارکاری کشور ۸۰ اسب از استان‌های مختلف کشور در چهار کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسین برون جمعه با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفت کورس به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر برگزار شد افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقات جوایز نقدی اهدا شد.

وی گفت: در کورس اول این پیکارها اسب‌های ابلیس شهاب، برق طویله و الریان عمران اول تا سوم شدند. در کورس دوم اسب های وایپر ال شویرد، آتش تبوک و یزال کارون مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس سوم اسب‌های بی ام‌دبلیو حسین آباد، وارنا و برلیان بی تی اس اول تا سوم شدند.در کورس چهارم اسب‌های بطل، بیقرار ممسنی و بمب بهروزی مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

برون گفت: در کورس پنجم مسابقات اسب‌های اتیک آریاسب، آی ناز وحید و بوراک بهروزی اول تا سوم شدند.در کورس ششم اسب‌های ارسام بهزاد و وقار عقیلی اول و دوم شدند و در کورس هفتم نیز اسب‌های بارود ای اس، باور سالار و یانگو ناصری اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در اهواز، شور و نشاط خاصی در بین علاقه‌مندان ایجاد می‌کند، ادامه داد: خوزستان در زمینه اسب و سوارکاری همواره جزو قطب‌های اصلی کشور بوده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار