تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۱۶۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی ماشین سازی:
مقابل نفت آبادان محکوم به برد هستیم
  سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه کسب سه امتیاز بازی فردا مقابل تیم نفت برای ما از نان شب هم مهم است، گفت: ما در بازی فردا محکوم به برد هستیم.

محمدسعید اخباری عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و صنعت نفت آبادان افزود: در هفته پایانی نبم فصل لیگ برتر فوتبال با تیم شایسته ای بازی خواهیم کرد که از تلفیقی از بازیکنان با تجربه و خوب و همچنین در راس آنها آقاپورموسوی قرار دارد که من افتخار شاگردی اش را دارم و نزدیک به سه سال با هم همکاری داشتیم. 

سرمربی تیم سبزقباهای تبریز با اشاره به جایگاه تیم نفت آبادان خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت شایسته چنین جایگاهی در جدول لیگ برتر فوتبال می باشد ولی فردا ما بازی مهمی مقابل این تیم خواهیم داشت و محکوم به برد هستیم.

 اخباری با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان تیم را در بازی فردا به دلیل سرماخوردگی در اختیار نخواهیم داشت اضافه کرد: امیدوارم فردا بازی جوانمردانه و همراه با پیروزی تیم ماشین سازی را شاهد باشیم. 

وی در خصوص خط هافبک تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با توجه به ابنکه تیم نفت در خط دفاع و در خط حمله خوب ظاهر شده است و ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و سعی می کنیم با همت بازیکنان با غیرت تیم از سد تیم نفت آبادان عبور کنیم و جایگاه این تیم در جدول هیچ فرقی برای ما نخواهد داشت.  

اخباری تنها وجه مشترک تیم های ماشین سازی و نفت آبادان را در خوب فوتبال بازی کردن هر ۲ تیم عنوان و اضافه کرد: هواداران تیم ریشه دار تبریز مطمئن باشند که فردا ما با برنامه وارد زمین شده و بازی قابل قبولی را به نمایش خواهیم گذاشت. 

دیدار تیم های ماشین سازی و صنعت نفت آبادان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال فردا شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار