تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۱۶۴۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان برابر مس رفسنجان پیروز شد
 تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر میهمان خود مس رفسنجان مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو برداشت.

 این دیدار روز جمعه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک میهمان رفسنجانی خود را شکست داد.

در این دیدار الهام عنافچه و مریم نوری برای پالایش نفت آبادان و محدثه محمدی برای تیم مس رفسنجان گلزنی کردند.

مریم ناصری، سمیه پودینه و زینب بارانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان پس از پایان بازی در خصوص این دیدار به خبرنگاران گفت: بازی بسیار سخت و دشواری برابر تیمی داشتیم که پارسال بهترین تیم آسیا لقب گرفته بود.

نرگس علوانی ادامه داد: حریف بسیار قدرتمند و پرمهره بود که کسب امتیاز از آن کار هر تیمی نبود ولی بازیکنان ما این کار سخت را انجام دادند.

وی افزود: بازیکنان پالایش نفت در این دیدار تمامی تاکتیک‌ها و خواسته‌های کادر فنی را برابر حریف اجرا کردند تا به سه امتیاز مهم دست یابیم هر چند حریف هم نمایش خوبی ارایه داد و شانس پیروزی داشت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: ما در این دیدار چندین موقعیت گلزنی داشتیم ولی فقط از ۲ موقعیت بهره بردیم و به گل رسیدیم؛ در نیمه دوم اگر قدر فرصت‌ها را می‌دانستیم با اختلاف بیشتری پیروز میدان بودیم.

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با این پیروزی ۶ امتیازی شد و با ۲ بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در مکان چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار