تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۲۱۶۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمات دولت در تحقق طرح های آموزشی و فرهنگی در خوزستان قابل توجه است
 استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم‌توسعه طرح های آموزشی و فرهنگی گفت: خدمات دولت برای تحقق پروژه های فرهنگی و آموزشی در استان قابل توجه بوده است.

  غلامرضا شریعتی  شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۸ کلاسه میثاق کوی شهدای اندیمشک افزود:طرح های قابل توجهی در سطح استان برای بهبود زیرساخت های آموزش و پرورش اجرا شده و یا در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه تحول در زیرساخت های آموزشی سبب بهتر شدن خدمات آموزشی و فرهنگی می شود، افزود: توسعه فرهنگ و کانون‌های تربیتی مورد توجه بوده است و هرگامی که به اعتلای تعلیم و تربیت و ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان کمک کند مورد حمایت قرار می‌گیرد.
علی قربانی مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان هم دراین برنامه گفت: این پروژه از طرح های شاخصی است که در راستای تحقق اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش برای اجرای پروژه های مقیاس بزرگ‌انجام می شود.
وی گفت: این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع طی ۲ سال و با مشارکت خیرین اجرا می شود.

امروز همچنین یک کانون فرهنگی آموزشی نیز دراین شهرستان با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران‌کل استان و مدیران محلی افتتاح شد.
این‌کانون با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ؛ زیربنای ۳۵۰ مترمربع و محوطه سازی ۷۰۰ مترمربع احداث شده است.
افتتاح هتل بزرگ ‌اندیمشک با اعتبار بازسازی ۲۸ میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر استاندار خوزستان به اندیمشک بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار