تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۱۶۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار شهرستان خوزستان نارنجی شد
 رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نارنجی شدن وضعیت شیوع کرونا در چهار شهرستان اهواز، رامهرمز، کارون و شادگان خبر داد.

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: با تداوم روند صعودی شیوع کرونا در خوزستان، چهار شهرستان اهواز، رامهرمز، کارون و شادگان در وضعیت هشدار قرار گرفتند که این شرایط بسیار نگران کننده است.

وی عنوان کرد: خطر ویروس بسیار جدی است و هیچ نقطه کم خطری در استان وجود ندارد. همه باید بدانند که هر گونه پروتکل شکنی بازی با جان خود و خانواده هاو آحاد جامعه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با هوشیاری و توجه به توصیه ها اجازه ندهیم استان زیر تیغ کرونا باقی بماند. انتظار داریم مردم دید و بازدیدها، دورهمی ها و ترددهای درون شهری را کاهش دهند تا بتوان این بیماری را کنترل کرد. 

وی عنوان کرد: متاسفانه آمار مراجعین به بیمارستان ها در حال افزایش است و همین امر موجب شده  در سه بیمارستان دیگر اهواز نیز شاهد پذیرش بیماران کرونایی باشیم.

 در حال حاضر چهار شهر استان در حالت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

در ادامه رضا نجاتی سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان گفت: از امروز در چهار شهرستانی که وضعیتشان نارنجی بوده، تنها مشاغل گروه‌های ۱ و ۲ مجاز به فعالیت هستند و فعالیت مشاغل سه و چهار ممنوع است.

وی با بیان اینکه نحوه حضور کارکنان ادارات در این چهار شهرستان، به صورت یک‌سوم در محیط کار و ۲ سوم نیز دورکاری خواهد بود افزود: تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع می باشد.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
آچیزهاییکه گفتی هیچکدام در رامهرمز اجرا نمیشه
فقط چند مانع بتنی برای دلخوشی مردم گذاشتند
شما خودتون بیخیال تر هستید
:
:
:
آخرین اخبار