تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۱۶۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار پروژه آموزشی و ورزشی در رامشیر بهره‌برداری شد
 چهار پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان رامشیر به مناسبت دهه مبارک فجر روز سه‌شنبه با حضور به بهره‌برداری رسید و ساخت ۲ مدرسه نیز در شهرستان هندیجان آغاز شد.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی شهرستان رامشیر بیان کرد: مدرسه سه کلاسه منطقه پیروزآباد با مساحت ۶۰۰ مترمربع با اعتبار چهار میلیارد ریال، مدرسه ۲ کلاسه در روستای سدره با مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توسعه سه کلاس در مدرسه فارابی مویلحه شریفی این شهرستان در مساحت ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و چمن مصنوعی مدرسه استثنایی بینش رامشیر در مساحت ۴۷۵ مترمربع به مبلغ یکهزار و ۵۰۰ میلیون ریال امروز به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: همچنین امروز عملیات اجرایی ۲ دبستان یک کلاسه در روستاهای کره پا و چم تنگو هندیجان با اعتبار ۶ میلیارد ریال کمک خیران آغاز شد. 
قربانی، با بیان اینکه در چند سال گذشته اعتبارات نوسازی مدارس خوزستان پنج برابر شده افزود: امسال تاکنون در مجموع ۳۱۰ کلاس درس کانکسی از شهرها و روستاهای خوزستان جمع‌آوری شد که حذف ۲۱ کلاس درس کانکسی در رامشیر از جمله آنها بود.
مدیرکل نوسازی، توسعه  تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۶۳ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس رامشیر توزیع شد، ادامه داد:هفت مدرسه با ۳۲ کلاس درس امسال در رامشیر در دست ساخت است و نسبت به سایر شهرستان‌های خوزستان بیشترین تعداد پروژه‌ها در این شهرستان است.

حذف مدارس سنگی و ساخت یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس از مهمترین پروژه‌های سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در امسال بوده است.

شهرستان رامشیر در جنوب شرق خوزستان و هندیجان در جنوب این استان واقع شده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار