تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۱۶۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز در آستانه وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد
  رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احتمال وضعیت شهر اهواز به حالت نارنجی کرونایی خبر داد و گفت: روند افزایش موارد بیماری و بستری کرونا در بیمارستان‌های خوزستان همچنان ادامه دارد لذا مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

  دکتر فرهاد ابول‌نژادیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: وضعیت کرونا در اهواز بسیار نگران کننده بوده و اگر در روزهای آینده آمار بیماران و بستری‌ها روند کاهشی نداشته باشد وضعیت این شهرستان به حالت نارنجی درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته گذشته آمار مراجعه و بستری ناشی از کرونا در بیمارستان‌های خوزستان افزایشی شده که منجر به اعمال محدودیت‌ در برخی از نقاط استان گردید افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد عادی انگاری از سوی مردم هستیم که هشدار می‌دهم و خواهش می‌کنم کرونا را جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز، سه بیمارستان گلستان، امیرالمومنین(ع) و سینا در اهواز و کارون، برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده تا به مردم خدمات ارایه دهند.

وی بیان کرد: در صورتی که خیز بیماری همچنان روند صعودی داشته باشد باید منتظر تعطیلی گسترده در خوزستان بود. انتظار داریم که مردم استان به ویژه اهواز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت احتمال تعطیلی ادارات و اصناف در هفته آینده وجود دارد.

ابول نژادیان افزود: کرونا نباید عادی انگاری شود و مهمتر از آن تردد درون شهری باید کمتر، و دید و بازدیدها و دورهمی خانوادگی به صورت غیرحضوری انجام شود تا آمار مبتلایان به کرونا کاهش یابد.

گفتنی است هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته و با دستور استاندار محدودیت‌هایی در این مناطق در حال اعمال است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار