تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۱۶۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفریحات هیجان انگیز در کیش


جاذبه های مختلف و شگفت انگیز ، از سواحل زیبای خلیج فارس گرفته تا شهر زیرزمینی تاریخی و مرموز کیش کاریز و همه دیدنی های شگفت انگیز زیبایی جزیره کیش را دو چندان کرده است. با این توصیفات ، محبوبیت تور کیش بی دلیل نیست ، سفر به کیش نه تنها به یکی از محبوب ترین سفرهای داخلی در سال های اخیر تبدیل شده است ، بلکه به انتخاب برتر جوانان و خانواده های خوش ذوق و خوش اشتیاق. . ساحل کیش یکی از فضاهای مناسب است که می توانید تمام سرگرمی های مهیج و نادر را در آن تجربه کنید. از بالن های گرم گرفته تا اسکی روی آب و موارد دیگر ، هرکدام جذابیت های خاص خود را دارند.

زمین در ساحل شنی کیش از مرجان ساخته شده و در زیر نور خورشید یک درخشش نقره ای سایه خاصی است که اساساً یک پدیده منحصر به فرد در جهان است. جالب است بدانید که کارشناسان محیط زیست این خاصیت را به وجود مرجان ها در اطراف جزیره نسبت می دهند و معتقدند که مرجان ها به طور طبیعی آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره را تصفیه می کنند.

در واقع ، بسیاری از افراد تور های کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند تا بتوانند از فعالیت های مهیج مانند کیش سافاری ، پاراسلینگ ، بانجی جامپینگ ، اسکی با کابل و ... کلی لذت ببرند. در همین حال ، مسئولان منطقه آزاد کیش تلاش خود را انجام داده اند تا همه سرگرمی های هیجان انگیز جهان را در کیش فراهم کنند ، همانطور که شرایط آب و هوایی در این جزیره اجازه می دهد. به راحتی می توان گفت که بسیاری از افراد به دلیل چنین تفریحاتی سفر به تور کیش سفر باتو را یک سفر لوکس می دانند و همیشه از آن استقبال می کنند. در ادامه قصد داریم این سرگرمی ها را ارائه دهیم.

سواحل کیش یکی از فضاهای مناسب و شگفت انگیز است که می توانید تمام سرگرمی های مهیج و نادر را در آن تجربه کنید.

غواصی در جزیره کیش

به گزارش سفر باتو ، قسمتهای کم عمق این جزیره به شما این امکان را می دهد که مبتدیان بدون هیچ ترس و وحشتی غواصی کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. در ادامه برخی از قسمتهایی را که می توانید غواصی کنید به شما معرفی خواهیم کرد. این ساحل زیبا درست در غرب کیش بین جزیره کیش و هندورابی واقع شده است که اطراف آن سواحل مرجانی شگفت انگیزی دارد و گونه های زیبایی از آبزیان در آن زندگی می کنند. عمق آن بین 10 تا 12 متر است. برای رفتن به این مکان زیبا باید از قایق های اجاره ای استفاده کنید و با غواصی در این جزیره شگفت انگیز از جزیره کیش دیدن کنید. گزینه بعدی شما کشتی یونانی کیش است: این یکی از جاهایی است که ممکن است زیاد مورد توجه واقع نشود اما شما را از روی کنجکاوی و دیدن کشتی به سمت خود می کشاند و عمق آن 5 متر است که توسط پله هایی که چند دقیقه طول می کشد تا به زنجیره لنگرمی رسد این کشتی بسیار جذاب در غربی ترین قسمت کیش است که دارای یک بستر سنگی است. با غواصی در آن می توانید انواع لاک پشت ها ، صدف ها ، صدف ها ، ماهی های قرمز را پیدا کرده و سایر حیوانات آبزی را از نزدیک مشاهده کنید و ورود شما به لطف صخره غربی یا ساحل کوچک و عمق آن 8 متر امکان پذیر است.

جزیره کیش بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ کیش یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز این جزیره بی نظیر است که در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز و در میدان المپیک واقع شده است. تفاوت بانجی جامپینگ با سایر سرگرمی ها این است که شما به هیچ آموزش خاصی احتیاج ندارید ، شما با ایمنی با طناب های استاندارد شروع به کار می کنید و جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. نگران باشید زیرا بسیار ایمن است. بانجی پرش برای زنان باردار و افرادی که بیماری قلبی دارند ممنوع است و به هیچ وجه توصیه نمی شود. جالب است بدانید بسیاری از افراد پس از کوهنوردی و دیدن از ارتفاعات ، کاملاً از پریدن پشیمان می شوند و منصرف می شوند. سرانجام ، آنچه در مورد بانجی جامپینگ جالب است این است که شما تصمیم می گیرید از زمین به چه بلندی برسید ، و آنها آن را به همان ترتیب تنظیم می کنند. تفریحات آبی کیش را از دست ندهید.

این روزها سفر به خارج از کشور گران است. از طرف دیگر نمی توان جلوی سفر و گشت و گذار را گرفت. با این شرایط می توانیم سفرهای داخلی گران قیمت را جایگزین سفرهای خارجی کنیم. انتخاب کدام منطقه از کشور به علایق و اولویت های شما بستگی دارد. اما یکی از بهترین گزینه های ملی برای سفر به جزیره کیش است. در کیش انواع تفریحات با بالاترین استاندارد موجود است. ساختار مدرن شهر و هتل های مجلل نیز حس خوبی از سفر در کیش را در ذهن شما به یادگار می گذارد. با این وجود دیدنی های کیش کمتر از تفریحات جزیره است. ،

کشتی یونانی کیش

شاید یکی از معروف ترین مکان های دیدنی کیش ، کشتی یونان باشد. کشتی یونانی تاریخ جالبی دارد. این کشتی ساخت انگلیس و متعلق به یونان در سال 1345 در دریای کیش غرق شد. از آن زمان یونانی ها برای نجات کشتی باشکوه و مجلل خود سخت کار کرده اند. اما ظاهرا نقص فنی جدی تر از این حرفه ها بود. بنابراین نفت کشتی تخلیه شد و او در جزیره ماند. تصویر قایق یونانی هنگام غروب و البته شب روی آب بسیار زیبا و دیدنی است. به خصوص اگر عکاسی را دوست دارید ، این صحنه را از دست ندهید.

شهر زیرزمینی کاریز

یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری کیش ، شهر زیرزمینی کاریز است. این شهر در واقع یک قنات بسیار بزرگ است و مساحت تقریبی آن 10 هزار متر مربع است ، از این رو نام شهر آن است. عمق شهر زیرزمینی کاریز حدود 16 متر است. این بدان معنی است که برای رسیدن به آن باید 16 متر زیر زمین پایین بیایید. ارتفاع کاریز خود حدود 8 متر است. تمام دیوارها و سقف ها با انواع پوسته های زیبا پوشانده شده است.

اما شهر زیرزمینی کاریز برای بازدید باقی نماند. رستوران ها ، موزه ها و بازارهای صنایع دستی سنتی و مدرن از جمله امکانات رفاهی در این شهر است. بنابراین ، بازدید از شهر زیرزمینی کاریز را حتما در لیست دیدنی های کیش قرار دهید.

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره سندی از تمدن و قدمت کیش است. اگرچه کیش در سالهای اخیر مدرن شده است ، اما ریشه آن به سالها قبل برمی گردد. بقایای خانه های ویران شده در حریره نشان می دهد که ساکنان این منطقه سالها پیش یک دوره پر فراز و نشیب را تجربه کرده اند. این شهر از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. این بخشها شامل خانه اشرافی ، قسمت کارگاه و سرویس بهداشتی است.

حریره مربوط به حدود 1000 سال پیش است. در عین حال مورخان معتقدند که این شهر شش قرن پیش متروکه شده است. سعدی که سفرهای زیادی او معروف است ، به وجود حریره در گلستان اشاره کرد.

:
:
:
آخرین اخبار