تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۱۶۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسیر راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن در اهواز مشخص شد
  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد:راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز از ساعت ۹ صبح از پل طبیعت در ساحل غرب کیانپارس تا چهار راه آبادان برگزار می‌شود.

 امسال راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن به علت مخاطرات ناشی از ویروس کرونا در سراسر کشور به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.
در کلانشهر اهواز حرکت خودرویی و موتوری از مسیر ساحل غربی کیانپارس- میدان مولوی - پل شهید علم الهدی مسیر- خیابان سلمان فارسی - چهاراه آبادان انجام خواهد شد.
پایان بخش مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲بهمن، سخنرانی سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از شهرواندان اهوازی خواسته است با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم یوم الله ۲۲بهمن و محل سخنرانی که مصلای مهدیه امام خمینی(ره) است شرکت کنند.
همزمان با این مراسم ، حرکت کاروان‌های خودرویی و موتوری به مناسب چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در بیش از ۶۰ نقطه خوزستان برگزار خواهد شد.
از احاد مردم شریف ، ولایی و انقلابی خوزستان خواسته شده با رعایت شیوه‌نامه‌ها و موازین بهداشتی مخصوص پیشگیری از ویروس کرونا در آیین‌های بزرگداشت یوم الله ۲۲بهمن شرکت کنند.
در ۴۲ سال اخیر این نخستین بار است که راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در سراسر کشور به علت شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.
امسال راهپیمایی روز قدس نیز به علت شیوع ویروس کرونا در سراسر استان خوزستان برگزار نشد و این روز بزرگ در فضای مجازی و فرهنگی توسط گروه های اجتماعی و عموم مردم مبارز و انقلابی با تولید محتوا گرامی داشته شد.
بنا به این گزارش ساعت ۲۱ امشب (۲۱بهمن) به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی ، در پشت بام‌ها ندای الله اکبر در سراسر استان طنین اندازخواهد شد.
به گزارش ایرناهم اکنون ۹ شهر اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند که وضعیت شادگان و رامهرمز نسبت به بقیه مناطق استان حادتر و شدیدتر است.
پیش‌تر به مدت محدودی استان خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت که این وضعیت شکننده چندان دوام نیاورد و با ساده انگاری و عادی پنداری بیماری کرونا ، شیوع این ویروس مرگبار شدت گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار