تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۲۱۶۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصب نرم‌افزار ماسک برای ادارات دولتی خوزستان الزامی شد
 مدیر کل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: همه فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها ، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ملزم به نصب نرم افزار ماسک هستند.

 ناظم ثبوتی سه شنبه افزود: نصب این نرم افزار طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونای استان مبنی بر ضرورت نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی در خصوص پیشگیری و کنترل ویروس کرونا الزامی است.
وی ادامه داد: این اداره کل نیز به صورت سر زده در بازدید از دستگاه‌های اجرایی بر نحوه اجرای این نرم افزار نظارت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا نرم‌افزار ماسک نقشهٔ ابتلا به کرونا را در کشور، شهر و محل زندگی‌ نشان‌می‌دهد.

هدف این نرم افزار کمک به شهروندان ایران و نظام سلامت برای کاهش قربانیان آن در ایران از طریق آگاهی‌افزایی و فراهم کردن نقشهٔ ابتلا به کرونا در ایران است. 

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میزان مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان و بستری‌ها بار دیگر افزایش یافته است.

فرهاد ابول نژادیان افزود: ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تکمیل شده است و سه بیمارستان دیگر وارد مدار پذیرش بیماران کرونایی شدند.

۹ شهر خوزستان شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار