تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر چوکا تالش متوقف شد
  تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور برابر حریفش متوقف شد.

  دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و چوکا تالش با یک روز تاخیر، عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار قرار بود روز یکشنبه برگزار شود که به دلیل بارش شدید باران در اهواز لغو و با ۲۴ ساعت تاخیر انجام شد.

علی اکبر آهکی، امیر سواری، مهدی بریحی، سیدحمزه پورموسوی، سجاد بازگیر، سجاد عبدویی، سجاد تمیمی، محمد مدملیسی، علیرضا خوش کفا، رضا آنتیک و توفیق ربیعی در این بازی برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین محمدعلی فرامرزی، امیرحسین صالحی، کنعان طاهرنژاد، کیوان محمدنژاد، سامان نورمحمدی، ایمان شوریابی، امیررضا غمناک، علیرضا مصطفایی، نادر هوشیار، هانی نژاد تمیمی و بهزاد یوسفعلی پور ترکیب تیم چوکا تالش را تشکیل دادند.

در نیمه نخست این دیدار،چوکا تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم تیم استقلال ملاثانی با وجود اینکه توپ و میدان را در اختیار داشت، نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده لازم را ببرد.

در این بازی از حضور خبرنگاران و تماشاگران ممانعت شد؛ همچنین تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط افسران سلامت حاضر در ورزشگاه رعایت شد.

پیش از آغاز بازی بازیکنان استقلال ملاثانی با در دست داشتن یک بنر، درگذشت رضا سیاح زاده تصویربردار صدا و سیمای خوزستان  را تسلیت گفتند.

تیم استقلال ملاثانی اکنون با ۱۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد و چوکا تالش هم با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده ۱۵ جدول رده بندی جای گرفت.

داوری با تیم استقلال ملاثانی نامهربان است

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: بازی امروز خیلی خوب بود و فکر می‌کنم تماشاگران راضی بودند اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و با دست پر از میدان خارج شویم.

ابراهیم اشکش با بیان اینکه شرایط زمین برای بازی نامساعد بود اما این موضوع برای هر ۲ تیم برابر بود افزود: حریف تیم با ریشه‌ای بوده و از تماشاگران زیادی برخوردار است که جا دارد به آنها خسنه نباشید بگویم. ما تاکنون فراتر از برنامه‌ریزی که ابتدای فصل انجام دادیم، نتیجه گرفتیم و همچنان این روند را ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه داوری‌ با ما نامهربان است گفت: معتقدم در بازی امروز، داور ۲ پنالتی ما را نگرفت. نمی‌دانم نامهربانی داوران تا چه موقع ادامه خواهد داشت و چرا پنالتی‌های ما گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما هر هفته به نوعی میهمان هستیم و هنوز نمی‌توانیم در ورزشگاه ملاثانی بازی کنیم. متاسفانه تا به امروز حتی یک آجر به ورزشگاه شهدای ملاثانی اضافه نشده و مسوولان در این خصوص کمک نمی‌کنند. 

از نتیجه بازی ناراضی هستم

سرمربی چوکا تالش نیز گفت: بازی بسیار خوبی از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم. با توجه به اعتباری که به تیم تزریق شد تیم روحیه گرفت. توانستیم حریف را تجزیه و تحلیل کنیم. می‌دانستیم حریف خوزستانی سعی می‌کند از فاصله بین دفاع و دروازه استفاده کند.

علی لطیفی افزود: در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و باید در نیمه اول برنده از میدان خارج می‌شدیم. در کل از نتیجه بازی راضی نیستم و باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم. متاسفانه امروز هر اتفاقی که رقم می‌خورد نیمکت حریف اعتقاد داشت که داور باید پنالتی بگیرد که این موضوع باعث از دست دادن تمرکز داور می‌شد.

وی گفت: تیم استقلال ملاثانی با توجه به نفراتی که در اختیار دارد اگر به مسایل فنی بپردازد در نتیجه گیری بهتر عمل می‌کند. تیم حریف معتقد بود که بازیکنان ما وقت کشی می‌کنند در حالی که ما اینگونه کارها را بلد نیستیم.

وی گفت: سال گذشته هواداران در صعود تیم ما به دسته یک موثر بودند ولی امسال از حضور تماشاگران بی‌نصیب هستیم و از طرفی با کمبود بازیکن روبه رو هستیم. ما در پنج پست بازیکن نداریم و از بازیکنان غیرتخصصی استفاده می‌کنیم اما با این وجود آنها عملکرد خوبی داشتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار