تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۱۶۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آرزویم حضور بهترین‌های خوزستان در فولاد است / از تایید صلاحیت مهدوی‌کیا خوشحالم
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید که او و نکونام آرزو دارند بهترین‌های خوزستان در فولاد بازی کنند.

سعید آذری با اشاره به هجمه‌های وارده در خصوص بزرگ کردن زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد پیش از بازی با پیکان، اظهارکرد: من از چرایی اقدام انجام شده، دفاع کردم و البته از مردم و باشگاه پیکان نیز عذرخواهی کردم. اما هجمه‌های ناجوانمردانه و هدفمند به ویژه از سوی برخی افراد که خودشان سابقه انجام چنین کاری را دارند، علیه باشگاه فولاد به راه افتاد، در حالی تغییر در ابعاد زمین قبلا هم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید طبق استانداردهای بین‌المللی صورت گرفته بود ولی وقتی ما این کار را انجام دادیم و تاکید می‌کنم بابت آن عذرخواهی هم کردیم، برخی افراد وسط معرکه آمدند و شلوغ کردند.

وی در ادامه درباره نزدیکی امتیاز تیم‌ها در لیگ بیستم، عنوان کرد: اگر جدول فصل نوزدهم را با فصل جاری مسابقات مقایسه کنید، می‌بینید که وضعیت امتیازگیری در لیگ بیستم بسیار سخت شده است. صنعت نفت بازی‌ای که مقابل تمام تیم‌ها داشت، نتوانست مقابل فولاد داشته باشد. آن‌ها تنها یک موقعیت داشتند که آن را تبدیل به گل کردند اما فولاد سه چهار موقعیت خیلی خوب گلزنی داشت. فولاد عملکرد خوبی داشت و آمار و ارقام بازی هم نشان می‌دهد که تیم برتر میدان بودیم اما در بحث نتیجه‌گیری، کار در لیگ فعلی سخت شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: در بازی هفته قبل تیم‌های نساجی و استقلال، نساجی در دقیقه ۸۶ در زمین خود شکست خورد و این نشان می‌دهد که امسال به این صورت نیست که هر تیمی که وارد زمین می‌شود، باید پنج گل به تیم دیگری بزند. فوتبال امسال متفاوت شده است و تیم‌ها دفاع کردن را خوب یاد گرفته‌اند اما فولاد هم خوب فوتبال بازی می‌کند و به آینده تیم امیدواریم.

وی درباره فشارهایی مبنی بر این‌که خوزستانی‌ها در فولاد کمتر بازی می‌کنند و فرصت بیشتری به شمالی‌ها می‌رسد نیز عنوان کرد: وقتی در ساختار تیمی، بازیکنان را تمرین می‌دهی و برای یک بازی یک هفته با تیم زندگی می‌کنی، مطئمنا آماده‌ترین نفرات را به زمین می‌فرستی و فرقی نمی‌کند که خوزستانی، اصفهانی یا شیرازی است. من نمی‌خواهم فوتبال استان‌های دیگر را با خوزستان مقایسه کنم اما آرزوی من این است که ۱۱ بازیکنی که وارد زمین می‌شوند از فوتبالیست‌های خاک پاک خوزستان باشند. البته برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که ناگزیری کار دیگری انجام دهی و این‌که اکنون می‌بینید یک تیم خوزستانی از حداکثر خوزستانی‌ها در تیم استفاده می‌کند به این دلیل است که یا از نظر اقتصادی تحت فشار بوده یا پنجره‌اش بسته بوده است. مثل سالی که پنجره پرسپولیس بسته شد و به جوانگرایی رو آورد. به هر حال من و آقای نکونام آرزو داریم که بهترین‌های خوزستان در فولاد بازی کنند.  

آذری در ادامه نیز درباره اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال و رقابت چهار نفر برای تصاحب صندلی ریاست، گفت: خوشحال‌کننده‌ترین خبر برای من تایید صلاحیت مهدی مهدوی‌کیا است زیرا پیش از این شایعه شده بود که او رد صلاحیت شده است که این موضوع من را خیلی نگران کرده بود. امیدوارم افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند نیز در یک انتخابات دموکراتیک با هم رقابت کنند و هر نفری که شایسته است به عنوان رییس فدراسیون و سایر پست‌ها انتخاب شود.

وی بیان کرد: به نظر من شانس چهار نامزد در این انتخابات یکسان است اما پیش‌بینی می‌کنم که مجمع امسال خیلی ریزبینانه‌تر و با مطالعه‌ بیشتر، رییس را انتخاب خواهد کرد. من فکر می‌کنم این انتخابات در مجموع با دقت بیشتری از سوی مجمع دنبال شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که شانس کدام نامزد را برای نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بیشتر می‌دانید؟ گفت: من از حضور در انتخابات به عنوان نامزد کنار کشیدم و مواضع من تقریبا یک ماه پیش مشخص شد و به نظرم از الان به بعد هر اظهارنظری داشته باشیم، سوگیرانه خواهد شد و منصفانه نیست. علی کریمی را بسیار دوست دارم اما هر کسی که رییس فدراسیون فوتبال شد، همه اعضای مجمع آستین بالا زده‌اند که صمیمانه به او کمک کنند. در مجموع امیدوارم فدراسیون در مسیری قرار بگیرد که در چهار سال آینده سر و سامان جدیدی به فوتبال ایران بدهیم. بازهم تاکید می‌کنم خوشحال‌ترین خبری که از تایید صلاحیت‌ها شنیدم در مورد آقای مهدوی‌کیا و کشیدن خط بطلان بر شایعات علیه او بود زیرا مهدوی‌کیا بزرگ فوتبال است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار