تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۱۶۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معلم‌ها الگویی برای گرایش نوجوانان به نماز
 معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: معلم‌ها و مربیان در مدارس نقش مهمی در جذب دانش آموزان به خواندن نماز ایفا می‌کنند.

علی عبیات معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز  گفت: با هدف تحقق تعلیم و تربیت اسلامی و نقش نماز در تربیت نسل جوان و نوجوان اجلاس سراسری نماز با موضوع "خانه، مدرسه و مسجد" همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد.

او با بیان اینکه این جلسه در بستر شبکه شاد، کانال مدیران مقاطع مختلف ویژه مدیران و کانال خادمان قرآن ویژه معاونان و مربیان پرورشی برگزار شد، افزود: مسائل دینی بر تربیت یک دانش اموز درس خوان با هوش اجتماعی بالا و در نهایت یک شهروند سالم نقش مهمی ایفا می‌کنند.

عبیات اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده دانش آموزان شرکت کنند در فعالیت‌های دینی میزان رضایت فردی و سلامت روح و روان بالاتری دارند، البته معلم‌ها و مربیان در جذب دانش آموزان به خواندن نماز و این فریضه الهی نقش اساسی دارند، به این صورت که نماز خواندن کارکنان آموزشی و اداری مدرسه سبب جذب دانش آموزان و گرایش آن‌ها به نماز می‌شود.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی و تلاش دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن مسائل دینی بین مسلمانان و شیعیان، همه کادر آموزشی و اداری اعم از معلم‌ها و مدیران و ... باد طوری برنامه ریزی کنند که برای خواندن نماز اول وقت در نمازخانه مدارس حضور داشته باشند تا دانش آموزان نیز با مشاهده آن در به جا آوردن این تکلیف تشویق شوند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار