تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۱۶۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخطار ‌فرمانده کل سپاه به مرتجعان منطقه‌ /‌ در دوستی با صهیونیست‌ها افراط نکنید‌ /‌ آنها در هر سرزمینی رشد کنند جز آتش نخواهد بود‌
فرمانده کل سپاه خطاب به مرتجعان منطقه گفت: در دوستی با صهیونیست‌ها افراط نکنید چرا که آنها در هر سرزمینی رشد کنند جز آتش نخواهد بود .
 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم الحاق 340 فروند انواع شناور‌های تندرو هجومی با قابلیت حمل و شلیک انواع موشک و راکت و پشتیبانی عملیات غواصی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: ما از وادی ظلمت به سرزمین نور هدایت شدیم؛ ایرانی که جلال و شوکت و شکوهت در شوکت شیطانی امپراتوری غرب ادغام شده بود، بر اثر انقلاب اسلامی مجد و عظمت فراموش شده خود را بازیافت و اسلام به حاکمیت رسید و تشکیل قدرت داد.

وی افزود: پیام‌های آسمانی انقلاب ما از عدالت و برابری و مبارزه با ظلم تا آزادی ملت‌ها و احیای کرامت انسان، به سرعت عالم‌گیر شد. قدرت‌های بزرگ در مقابل روح آسمانی این انقلاب شکوهمند ایستادند و واکنش‌های سرسخت استکبار در جنگ تحمیلی برای بازگشت مجدد به سرنوشت ملت ایران صورت گرفت.

سرلشکر سلامی ادامه داد: در این 42 سال همه قدرت‌های شیطانی با هم متحد بودند و تمام زوایای زندگی ملت ایران را به جغرافیای جنگ تبدیل کردند؛ تاریخ پر فراز و نشیبی گذشت، کوتاه بود، اما بسیار متراکم و در تمام فرازهای این تاریخ سخت ملت عزیز ایران و سایر ملت‌های همراه انقلاب اسلامی درخشیدند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران در هیچ صحنه‌ای عقب ننشستند، کرنش نکردند و تسلیم هم نشدند، عنوان کرد: تا امروز که 42 سال از این انقلاب ناب می‌گذرد، جلال و جبروت شیطانی دشمنان ما در هم شکسته است. آمریکا دیگر چهره یک قدرت فائقه جهانی را ندارد، او دیگر قادر نیست در هر نقطه دلخواهی سیاست‌های مطلوب خود را به پیش ببرد. قوای پیشران قدرت او توسط انقلاب اسلامی چه در ایران عزیز و چه در سایر بلاد اسلامی، فرسوده شده است.

وی با بیان اینکه امروز که در کمرکش جنگ اقتصادی هستیم، بسیار قوی‌تر از آغاز آن هستیم، گفت: ماجرا نشان می‌دهد که مقاومت جواب داده است،‌ قوی شدن مسیر قطعی ما است؛ چراکه در دنیای امروز یا باید قوی بود یا تسلیم شد و راه سومی وجود ندارد. ایستادن ملت ایران واقعیت پیدا کرده است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: باید قوی باشیم؛ چون تحمیل اراده سیاسی به دشمن، جز با توسعه قدرت و قلمرو تأثیر آن ممکن نیست و این راهی است که رهبر عزیزمان پیش روی ما گشوده‌اند و ملت عزیزمان هم پشتیبان ما بوده‌اند.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به مرتجعان منطقه اخطار می‌دهیم که صهیونیست‌ها شجره ملعونه هستند که در هر سرزمینی رشد کنند، جز آتش نخواهد بود و اجازه دادن به آن‌ها جز نشانه دشمنی با مسلمانان چیز دیگری نیست و شما در دوستی با صهیونیست‌ها افراط نکنید.

وی همچنین خطاب به دولتمردان آمریکایی با بیان اینکه شما در میدان فشار علیه ملت ایران شکست خورده‌اید، گفت: سیاست‌های شکست‌خورده خود را تکرار نکنید و لنزی که تا به امروز از دریچه آن به ملت ایران نگاه می‌کردید را کنار بگذارید.

سردار سلامی با اشاره به اینکه این الحاق‌ها در شرایط تحریم انجام شده است، گفت: این ملت استقلالش را با تحریم عوض نمی‌کند، ما از نتایج و پیامد‌های آن عبور کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این الحاق بخشی از تلاش گسترده خادمان و مجریان سیاست‌های دفاعی قدرتمند دفاعی است و این داستان ادامه دارد، افزود: نیروی دریایی در ارتفاع قدرتمندتر می‌شود. روی سطح افق‌های بلندی طراحی شده و گسترش خواهد یافت و توسعه حوزه زیرسطحی نیز با برنامه‌های جدیدی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد رونمایی چهارمین مرحله گسترش کیفی و کمّی قدرت در نیروی دریایی سپاه بودیم، ادامه داد: بیش از 100 فروند شناور، 200 پهپاد تهاجمی، اعزام شناور اقیانوس‌پیمای رزمی نیروی دریایی و صد‌ها فروند شناور رزمی بخشی از تلاش‌های گسترده خادمان و طراحان سیاست‌های دفاعی قدرتمند ایران عزیز است
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار