تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۱۶۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز پروژه چهارخطه کردن 6 کیلومتر از جاده دزفول - شوشتر
پروژه چهارخطه کردن 6 کیلومتر از جاده دزفول به شوشتر در محدوده گتوند آغاز شد.
آغاز پروژه چهارخطه کردن 6 کیلومتر از جاده دزفول - شوشتر

علی محمدزاده سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گتوند   اظهار کرد: پروژه چهار خطه کردن جاده دزفول به شوشتر در محدوده گتوند یعنی از صالح شهر تا کیلومتر 18، چند روزی است که شروع شده و پروژه به‌خوبی پیش ‌می‌رود.

وی افزود: این پروژه در ابتدا معارض داشت که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم کشاورزان و شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون شوشتر باما همکاری کردند و مشکل معارض جاده حل شد.

محمدزاده بابیان اینکه این طرح در طرح‌های ملی قرار دارد ، تصریح کرد: طرح چهارخطه کردن جاده دزفول به شوشتر یکی از طرح‌های ملی است که 6 کیلومتر از آن (از صالح‌شهر تا کیلومتر18) درحال انجام است و از دزفول تا صالح‌شهر نیز بزودی آغاز می‌شود البته در دزفول نیز جاده معارض دارد که باید این مشکل برطرف شود

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گتوند اضافه کرد: اگر مشکلی در روند کار پیش نیاید و پروژه به‌خوبی پیش برود و تامین اعتبار نیز به‌موقع انجام شود، پروژه چهار خطه کردن این 6 کیلومتر در تابستان 1400 یا در اواخر بهار به‌بهره‌برداری می‌رسد.

بنا بر این گزارش، این جاده از کیلومتر 18 تا شوشتر چهارخطه می‌باشد و از دزفول تا ورودی صالح‌شهر سپس از خروجی صالح‌شهر تا کیلومتر 18 جاده دوطرفه‌است که چهارخطه کردن 6 کیلومتر آن درحال انجام است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار