تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۶۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زبانه‌های آتش جلوی آتش نشانان اهوازی زانو زدند
  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

  ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: گزارش آتش سوزی اتاق برق در روستای گویره در ساعت ۳ و ۲۳ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را اطفا کردند، افزود: آتش سوزی سیلندر گاز ۲۰ کیلویی به علت فرسودگی شیلنگ گاز در تعمیرگاه خودرو راس ساعت ۱۰ و ۵۲ دقیقه بین خیابان ادهم و فرهنگ رخ داد که با تلاش آتش نشانان مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری شد.

قنبری با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۲ و ۵۸ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان فاضل بین زاهد و زمرد به علت نشت گاز آبگرمکن بیان داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز ساختمان شعله‌های حریق را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش سوزی‌های در ساختمان متروکه راس ساعت ۱۳ و ۵۷ دقیقه در کوی ملت خیابان یک کارون، حریق ترانس برق در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه در مسیر تصفیه نیشکر، حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در شهرک برق فاز ۲ شهرداری و حریق پایه برق ساعت ۲۰ و ۵۲ دقیقه در منطقه منبع آب ۱۰ متری سازمانی خیابان سوم با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شدند.

او در ادامه به برخورد پراید به جدول کنار خیابان به علت سرعت بالا و بی احتیاطی راننده ساعت ۲۱ و ۲۲ دقیقه در مسیر بلوار آیت اله بهبهانی نرسیده به چهار شیر اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی با استفاده از ابزار برش و نجات، راننده مصدوم را که داخل خودرو محبوس شده بودند خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری اظهار داشت: آتش سوزی هیوندا در ساعت ۲۳ و ۴ دقیقه در مسیر سپیدار مهرگان ۸ به علت اتصال برق باطری خودرو، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند.

او به اعزام آتش نشانان در منطقه فرهنگ شهر جهت ایمن سازی محل گودبرداری اشاره کرد و افزود: آتش نشانان در کوی رسالت به عوامل اورژانس ۱۱۵ در جابجایی بیمار سنگین وزن کمک کردند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات، یک مرد را که در منطقه پردیس قصد انداختن خود از روی تراس منزل مسکونی را داشت با مشاوره و گفتگو از خودکشی منصرف کردند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار