تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۱۶۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد
اعمال دورکاری کارکنان ادارات خوزستان / تعطیلی تالارها از هفته آینده
 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به افزایش بیماری در استان، جزئیات محدودیت‌های کرونایی را تشریح کرد.

رضا نجاتی اظهار کرد: روز شنبه همه اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا از وضعیت رو به رشد بیماری در خوزستان نگران بودند.

  وی با اشاره به برگشت اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، افزود: تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد با جدیت بیشتری اعمال می‌شود و به صورت جدی اعمال قانون خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فعالیت اصناف و مشاغل گروه ۴ در ۹ شهرستان زرد استان شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک ممنوع است. همچنین استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه‌های زنانه و نمایشگاه‌های دائمی و بین‌المللی امکان فعالیت ندارند.

نجاتی بیان کرد: همچنین تالارها فقط تا این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند و از هفته آینده تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها، تصریح کرد: اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا با جمعیت بالا نیز داده نخواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: ساعت فعالیت ادارات در اهواز ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرهای استان ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

نجاتی گفت: همچنین پرسنل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها به صورت یک سوم دورکاری و دو سوم حضور در محل کار فعالیت می‌کنند. این مصوبه برای همه ادارات و بخش ستادی شرکت‌ها در همه شهرستان‌ها لازم الاجرا است.

وی که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان شادگان، تصریح کرد: بیماری در شادگان خیز بلندی برداشته و تعداد مبتلایان به سرعت در حال افزایش است که در این شهرستان محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار