تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۱۵۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رده سوم لیگ برتر بهترین جایگاه نمایندگان فوتبال خوزستان است
 هفته ۱۴ لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که ۳ تیم خوزستانی به تساوی دست یافتند و صنعت نفت آبادان به رده سوم جدول رسید.

  تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان هفته ۱۴ لیگ برتر به رده پنجم رسید و توانست از این تعداد بازی ۲۰ امتیاز کسب کند دیگر تیم خوزستانی یعنی صنعت نفت آبادارن عملکرد بهتری داشت و با ۱۴ بازی و کسب ۲۳ امتیاز به رده سوم جدول لیگ تکیه زد.

نفت مسجد سلیمان نیز با ۱۴ بازی و ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر ایران قرار دارد و به این ترتیب ۳ نماینده خوزستان تنها با اختلاف ۵ امتیاز در ۳ رده مختلف قرار دارند.

فولادی‌ها در این فصل از ۱۴ مسابقه خود با وجود تعداد باخت کم (۲ باخت) مساوی‌های زیادی را داشته اند و ۸ تساوی را تجربه کرده اند از این حیث رکورد دار بین تمام تیم‌های لیگ برتری هستند.

شاگردان جواد نکونام در تیم فوتبال فولاد در هفته پانزدهم لیگ برتر روز شنبه ۲۵ بهمن ماه در خانه میزبان تیم شهرخودرو هستند که این بازی ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

در بین برترین گلزنان لیگ طالب ریکانی از صنعت نفت آبادان با ۶ گل بهترین گلزن تیم‌های خوزستانی تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر است و پس از او ساسان حسینی از نفت مسجد سلیمان با ۴ گل و رضا خالقی فر با ۴ گلز از صنعت نفت قرار دارند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار