تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۱۵۹۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلبلی: حسینی مربی فوق‌العاده با دانشی است/ ۴ ماه است پولی نگرفته‌ایم
 هافبک نفت مسجدسلیمان گفت: اعضای تیم‌ ما حدود ۴ ماه است هیچ پولی نگرفته‌اند و این را هیچ کسی نمی‌داند و فقط مدیرعامل و هیات مدیره می‌آیند قول می‌دهند و می‌روند.

محمد بلبلی درباره تساوی نفتی‌ها مقابل گل گهر اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و بچه‌ها هم همه تلاش کردند. می‌توانستیم برنده این بازی هم باشیم اما نشد و خداراشکر که با دست خالی از سیرجان برنگشتیم و توانستیم یک امتیاز از این بازی به دست آوریم.

او درباره وضعیت خودش گفت: آمادگی‌ام خیلی بالا رفته و روز به روز دارم به شرایط اولیه‌ام برمی‌گردم. البته کمی شرایط گلزنی سخت است و ترکیب‌مان به شکلی است که گل زدن سخت است و زمان می‌برد اما من تمام تلاشم را می‌کنم که بازی خوبی ارائه دهم و پیشرفت کنم. می‌خواهم عملکردی را از خودم نشان دهم که در فصل بعد به عنوان بازیکن نیمکت نشین به من نگاه نشود.

هافبک نفت مسحدسلیمان درباره کار با مجتبی حسینی گفت: راجع به کار فنی او نمی‌شود صحبت کرد چون کل ایران او را می‌شناسند و یک مربی فوق‌العاده با دانش است و همه مربیان و بازیکنان و حتی هواداران می‌دانند چقدر کار او خوب است. درست است تیم ما از لحاظ امکانات تیم ضعیفی است اما بازیکنانی که اینجا بازی می‌کنند جوان و با انگیزه هستند.

او با بیان این‌که من مطمئنم این تیم به رده‌های بالاتر هم صعود می‌کند، گفت: بازیکنان تیم ما سطح فنی خیلی بالایی دارند و آقای حسینی می‌داند چگونه از این بازیکنان استفاده کند. به هر حال اختلاف‌مان با تیم چهارم جدول فقط دو امتیاز است. درست است در رده دهم هستیم اما مطمئن باشید تا پایان نیم فصل رتبه بالاتری کسب می‌کنیم.‌

بلبلی در رابطه با مشکلات نفتی‌ها عنوان کرد: درست است هواداران از ما انتظار دارند اما این انتظار باید متقابل باشد. اعضای تیم‌ ما حدود ۴ ماه است هیچ پولی نگرفته‌اند و این را هیچ کسی نمی‌داند و فقط مدیرعامل و هیات مدیره می‌آیند قول می‌دهند و می‌روند. مگر می‌شود این تیم با این نتایج خوب فقط یک میلیون تومان پاداش گرفته باشد؟

او اضافه کرد: ما نمی‌گوییم پاداش بدهید اما این تیم جوان و با انگیزه چرا باید در این شرایط قرار بگیرد؟ امیدواریم شرایط بهتر شود و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم‌مان در وضعیت بهتری قرار گیرد. وظیفه ما این است که در زمین کارمان را انجام دهیم و چیزی هم کم نمی‌گذاریم و بقیه‌اش بستگی به هیات مدیره و مدیریت دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار