تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۱۵۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز مشخص شدند
 رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون اظهار داشت: در هفته چهارم کورس زمستانه سوارکاری کشور ۸۵ اسب از استان‌های مختلف کشور در چهار کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقات جوایز نقدی اهدا شد. ۲ کورس اول به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر بود همچنین مسافت ۲ کورس دوم، یک هزار و ۴۰۰ متر بود.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس اول این پیکارها اسب های امیرخان عربی، برجیس ال شویرد و یاقوت بدیل اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب های بیتا رنگرزان، بوراک بهروزی و بیرانا بزن مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس سوم اسب های برایان محمودی، المرام و آرتمیس بیات اول تا سوم شدند همچنین در کورس چهارم اسب های بریو ای اس، گیومات و آریا مرتضوی مقام اول تا سوم را تصاحب کردند.

برون با بیان اینکه برگزاری مسابقات در اهواز، شور و نشاط خاصی در بین مردم ایجاد می کند، گفت: خوزستان در زمینه اسب و سوارکاری همواره جزو قطب های اصلی کشور به شمار می رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار