تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۱۵۸۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لحاظ مهره محدودیت دارد
  مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: صنعت نفت‌ به لحاظ مهره تاثیرگذار دارای محدودیت است که در نیم فصل دوم باید این مشکل را رفع کنیم.

  امیرحسین پیروانی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان اظهار داشت:بازی بسیار خوبی بین ۲ تیم خوزستانی انجام شد بخصوص در نیمه دوم که توپ روی دروازه‌ها در جریان بود.

وی از تیم صنعت‌نفت به عنوان تیمی جوان یاد کرد و افزود: بازیکنان ما در این دیدار تمام تلاش خود را کردند و به دلیل محدود بودن مهره های تاثیرگذار مجبور بودیم از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده کنیم.

مربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: طالب ریکانی را امروز به دلیل محروم بودن و مصدومیت مدافعان خود در دفاع چپ به بازی  گرفتیم و این بازیکن عملکرد فوق العاده‌ای در این پست غیرتخصصی از خود به نمایش گذاشت.

پیروانی بیان کرد: برخی تیم‌ها در لیگ دارای بازیکن‌های زیادی هستند و دستشان برای انتخاب ترکیب باز است.

وی گفت: سازمان لیگ در اعلام استفاده نکردن از بازیکنان خارجی غیرحرفه‌ای عمل کرد زیرا برخی تیم‌ها با داشتن سه بازیکن خارجی تقویت شدند ولی برخی تیم‌ها از بازیکن خارجی بهره نبردند.

مربی صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: فدراسیون باید یک سال زمان می‌داد تا تیم‌ها با بازیکنان خارجی قرارداد منعقد کنند و از سال بعد قانون منع استفاده از بازیکن خارجی را اجرا می‌کرد.

وی  با اشاره به حساسیت بازی صنعت‌نفت و فولاد خوزستان گفت: این دیدار همیشه حساس و پربرخورد بوده ولی جای تعجب دارد که فدراسیون از داور بی‌تجربه برای قضاوت این بازی استفاده کرد.

پیروانی بیان کرد: گل کاملا سالمی را به ثمر رساندیم ولی کمک داور در کمال تعجب آن را آفساید اعلام کرد و پس از چند دقیقه درگیری داور این گل را پذیرفت و بعد از آن جریان بازی کاملا تغییر کرد.

وی اظهار داشت: کمیته داوران باید تمهیداتی برای این دیدار در نظر می‌گرفت تا بازی با شرایط بهتری برگزار می‌شد زیرا تصمیماشتباهی در جریان بازی گرفته شد که در نتیجه بازی کاملا تاثیرگذار بود.

پیروانی افزود: به ۲۵ دقیقه پایانی بازی معترض هستیم زیرا خطاهایی گرفته شد که کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز از هفته چهاردهم لیگ برتر برابر میهمانش فولاد خوزستان با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا با ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار گیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار