تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۱۵۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیروانی: تلاش‌مان انجام یک کار ماندگار در نفت آبادان بوده است
 مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما فقط به نتیجه فکر نکرده ایم، هر چند متاسفانه در فوتبال ایران، سنجش عملکرد کادرفنی و تیم ها، رتبه آن در جدول است اما تلاش کرده ایم یک کار ماندگار انجام دهیم و از بازیکنان جوانِ با کیفیت استفاده کنیم.

امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان، با تسلیت درگذشت علی انصاریان و آرزو بابت از بین رفتن هر چه سریع تر ویروس کرونا، اظهارکرد: لیگ به نیم فصل نزدیک می شود و تیم ها شناخت خوبی از هم دارند و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم و بر اساس کیفیت تیم فولاد در فاز حمله و دفاع، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. شرایط خیلی خوبی داریم و اگر می خواهیم بالای جدول بمانیم نیاز داریم با یک بازی خوب و کسب سه امتیاز به ادامه راه موفق ادامه دهیم.

  وی درباره غایبین صنعت نفت آبادان برای بازی فردا، گفت: حسین ساکی را به دلیل محرومیت نداریم و مصدوم هم داریم و فردا مشخص می شود که کدام از مصدوم ها نمی توانند ما را همراهی کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: به خاطر فشردگی مسابقات و محدودیت های کرونایی تیم ها ریکاوری لازم را نخواهند داشت و به همین خاطر ما نیز مصدوم هایی داشته ایم. البته به نیم فصل نزدیک می شویم و قطعا اگر نیاز به جذب بازیکن داشته باشیم، بازیکن جذب می کنیم.

وی افزود: خوشحالم که کادرفنی نفت به ویژه آقای پورموسوی نگاه خوبی به جوانان دارد و در بازی با مس، پنج بازیکن ما زیر ۲۳ سال و زیر ۲۰ سال بودند. از چنین بازیکنانی زیاد داریم و قطعا نگرانی نداریم و اگر نیاز پیدا کنیم، از این نفرات استفاده می کنیم. برخی تیم ها از یک بازیکن جوان استفاده می کنند یا یک بازیکن جوان را در دقیقه ۸۵ وارد بازی می کنند و بعد می گویند جوانگرایی داشته ایم اما به جرات می گویم تنها تیمی که چهار تا پنج بازیکن جوان را از ابتدا در ترکیب اصلی می گذارد، صنعت نفت آبادان است. ما فقط به نتیجه فکر نکرده ایم، هر چند متاسفانه در فوتبال ایران، سنجش عملکرد کادرفنی و تیم ها، رتبه آن در جدول است اما تلاش کرده ایم یک کار ماندگار انجام دهیم و از بازیکنان جوانِ با کیفیت استفاده کنیم و نگرانی از این بابت نداریم. فردا هم تلاش می کنیم با جوانان مان بهترین نمایش را مقابل فولاد داشته باشیم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که چرا نفت در بازی هایی که نیاز به امتیاز دارد، امتیاز از دست می دهد و آیا در بازی شش امتیازی با فولاد هم ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد؟ گفت: به نظر من تمام بازی ها سه امتیازی هستند و این که گفته می شود فلان بازی شش امتیازی است، تفکر برخی دوستان است. ما فردا برای کسب سه امتیاز رو در روی فولاد قرار می گیریم و در بازی دو هفته پیش مقابل سپاهان نیز اگر به آمار نگاه کنید، ۶۰۰ پاس داشتیم و مالکیت به نسبت ۶۰ به ۴۰ در اختیار ما بود. عملکرد صنعت نفت در تمام بازی های حتی دیدارهایی که شکست خورده ایم، قابل دفاع است. در بازی با فولاد هم با تمام وجود برای کسب برد تلاش می کنیم. بخشی از فوتبال هم اتفاقات است که امیدوارم به سود ما رقم بخورد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار