تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۱۵۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶ طرح عمرانی در دهدز کلنگ زنی و یا بهره‌برداری شد
 سرپرست فرمانداری ایذه گفت: ۶ طرح عمرانی در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دهدز از توابع شهرستان ایذه کلنگ‌زنی و یا به بهره برداری رسید.

حسن نبوتی روز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری و آغاز این طرح‌ها  بیان کرد: امروز در بخش دهدز شاهد بهره‌برداری از طرح بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت ۲۱ کیلومتر از جاده ایذه - دهدز - لردگان بودیم.

وی افزود: این طرح در مقاطع کمربندی دهدز، کارون سه به دهدز، دهدز به قلعه سرد و ایذه به دهدز انجام شد و رضایت کاربران جاده‌ای را فراهم کرد.

وی همچنین از کلنگ زنی پروژه برق رسانی به روستای فاقد برق کلچونک دهدز خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است و شامل ۲ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۵۵۶ متر شبکه فشار ضعیف با نصب یک دستگاه ترانس ۵۰k است.

نبوتی ادامه داد:یک واحد مسکونی به یک مددجوی زیرپوشش اداره بهزیستی در دهدز تحویل شد که برای ساخت آن بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

سپرست فرمانداری ایذه همچنین در چهارمین روز از دهه فجر در بخش دهدز از پل کابلی سه بلوطک و جاده ارتباطی سادات حسینی و شیوند دیدن ، و خواستار حل مشکلات این پروژه شد.

وی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای سادات حسینی ایذه نیز گفت: اولویت روستاییان این منطقه تکمیل این پروژه است و ما نیز تاکیدمان روی خواسته مردم است؛ امیدواریم هرچه زودتر مردم سادات حسینی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار