تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۱۵۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رتبه اول خوزستان در پویش مدرسه‌سازی "آجر به آجر"
  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به مشارکت حدود ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفری خوزستانی‌ها در پویش دوم طرح آجر به آجر‏، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در امر خیر مدرسه‌سازی می‌توانند به دو نشانیwww.mehremadrese.ir و www.ajorbeajor.ir مراجعه و استان خوزستان را انتخاب کنند.

علی‌ قربانی در خصوص آخرین وضعیت مشارکت‌های مردمی در طرح ملی آجر به آجر، اظهار کرد: پویش دوم آجر به آجر به‌ نام "من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من" از مدتی پیش آغاز شده و خوشبختانه استان خوزستان با مشارکت حدود ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفری و جمع‌آوری ۴۸۰ میلیون تومان، رتبه اول کشور را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در امر خیر مدرسه‌سازی می‌توانند به دو نشانیwww.mehremadrese.ir  و www.ajorbeajor.ir مراجعه و استان خوزستان را انتخاب کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه این طرح با هدف جمع‌آوری مشارکت‌های خُرد برای مدرسه‌سازی است، بیان کرد: با هزینه‌های جمع‌آوری شده قصد داریم که دو پروژه آموزشی دخترانه در استان احداث کنیم، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

قربانی با اشاره به میزان مشارکت خوزستانی‌ها در پویش اول، تصریح کرد: در پویش قبلی که اولین پویش طرح ملی آجر به آجر بود، ۱۲ هزار خوزستانی در مدرسه‌سازی شرکت کردند که حدود ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد. با این اعتبار یک پروژه در یکی از روستاهای ایذه خشت‌گذاری شد و اکنون با حدود ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است. استان خوزستان به عنوان اولین استان در کشور‏، اولین پروژه ساخته شده طرح ملی آجر به آجر را افتتاح خواهد کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار