تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۱۵۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت ۴۸ مدرسه با همکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس در خوزستان
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۴۸ پروژه مدرسه سازی با همکاری بنیاد برکت و این اداره کل در مناطق مختلف استان در دست ساخت است.

علی قربانی بیان کرد: این تعداد پرژه شامل ۱۹۰ کلاس درس به مساحت ۱۹ هزار و ۵۹۱ مترمربع با همکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در دست ساخت هستند.

وی گفت: بنیاد برکت در ساخت مدرسه به ویژه در مناطق محروم خوزستان به خوبی ورود کرده است و همکاری خوبی در این بخش دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: روز گذشته نیز به مناسبت دهه فجر ، یک هنرستان دخترانه در حاشیه شهرستان شادگان با همکاری بنیاد برکت و این اداره کل  به بهره برداری رسید.

وی افزود: این هنرستان در قالب طرح بانوی برکت از جمله طرح های بنیاد برکت به منظور آموزش و ایجاد بستر برای اشتغال بانوان ساخته و افتتاح شده است.

قربانی بیان کرد: این هنرستان با این امید ساخته شده که بانوان و دختران این منطقه با آموزش در این هنرستان و کسب مهارت در آینده بتوانند وارد بازار کار شوند .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اعتبار هزینه شده برای ساخت این هنرستان را ۵۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مساحت این هنرستان در مجموع ۹هزار و ۵۰۰ مترمربع است  و به نام هنرستان برکت شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

یکی از مهم ترین پروژه های اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ساخت یکهزار و ۳۰۰ کلاس درس در طی سال جاری است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است که در بیش از ۳۰ هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار