تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۱۵۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور تمام ملی‌پوشان، هفته پایانی لیگ وزنه‌برداری را جذاب می‌کند
  سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با اشاره به متفاوت بودن شرایط فصل جاری لیگ برتر نسبت به سال گذشته، گفت: در هفته پایانی لیگ برتر، تمام ملی‌پوشان که به ندرت پیش می‌آید با هم در یک رویداد ورزشی حضور داشته باشند، شرکت خواهند کرد که این نیز امر جذابیت مسابقات را بالاتر خواهد برد.

فراز رامهرمزی  درباره آخرین وضعیت تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری، اظهار کرد: هفته پایانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور از ۲۷ بهمن‌ماه به میزبانی باشگاه ملی‌حفاری در اهواز آغاز خواهد شد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید و همین وزنه‌ها و رکوردهای تمرینی حفظ شوند، می‌توانیم یک نتیجه مطلوب در لیگ برتر کسب کنیم. با توجه به رکوردهای موجود نیز به موفقیت در هفته پایانی امیدوار هستیم.

وی افزود: در هفته اول کمی بدشانسی آوردیم و متاسفانه یکی از وزنه‌بردارهای ما آسیب دید و نتوانستیم آن وزن را به درستی پوشش دهیم و امتیازات لازم را به دست آوریم اما خدا را شکر در فرصتی که برای حضور در دور پایانی لیگ داشتیم، توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و در حال حاضر نیز وضعیت وزنه‌برداران تیم، بهتر شده است. تلاش می‌کنیم رتبه‌مان را ارتقا دهیم و هدف ما این است که به جایگاه بالاتری برسیم. به نظرم این عنوان می‌تواند قهرمانی یا نایب‌قهرمانی باشد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری در خصوص چگونگی شرایط تمرینی ورزشکاران این تیم در دوران کرونا، عنوان کرد: تمرینات تیم ما در سالن ملی‌حفاری و به صورت قرنطینه برگزار می‌شود و وزنه‌برداران ۲۰ روزی است که در این مکان قرنطینه هستند و صبح و بعدازظهر به تمرین می‌پردازند. در تمرینات ما تمام نکات بهداشتی و پروتکل‌ها رعایت می‌شوند تا بتوانیم از ابتلای وزنه‌برداران به کرونا جلوگیری کنیم. در مجموع نیز شرایط‌مان خوب است.

وی در خصوص شرایط کیفی لیگ برتر نیز گفت: امسال شرایط نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. ضمن این‌که در لیگ فصل جاری به دلیل حضور تیم‌هایی مثل فولاد و زمین گهر، رقابت خوبی به وجود آمده است. احتمالا با توجه به این شرایط در هفته پایانی شاهد رقابت جذاب و جالبی باشیم. در کل شرایط لیگ امسال بهتر از سال گذشته است.

رامهرمزی ادامه داد: ان‌شاءالله در هفته پایانی لیگ برتر، تمام ملی‌پوشان که به ندرت پیش می‌آید با هم در یک رویداد ورزشی حضور داشته باشند، شرکت خواهند کرد که این امر جذابیت مسابقات را بالاتر خواهد برد.

وی با بیان این‌ که قهرمان شدن در لیگ برتر سخت است و علاوه بر ملی‌حفاری نیز تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند که جایگاه خودشان را بالاتر ببرند، افزود: ما نیز برای این مهم تلاش می‌کنیم و امیدواریم با توجه به رکوردهایی که وجود دارد، در هفته آخر بتوانیم رکوردهای خوبی را ثبت کنیم تا نتیجه تیمی را بالا ببریم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری در پایان درباره استعدادها و پتانسیل خوزستان در رشته وزنه‌برداری، عنوان کرد: باشگاه ملی‌حفاری چندین سال است که به عنوان یک تیم ریشه‌دار در حال فعالیت است و همه می‌دانند که تیم ما سال‌ها است در تمام رده‌های سنی فعالیت می‌کند. خدا را شکر بیشتر تلاش ما این است که استعدادها را جذب کنیم. ضمن این‌که در بحث مسابقات استانی نیز فعالیت‌های خوبی داریم و هفته گذشته تیم ملی‌حفاری، قهرمان استان شد و در مسابقات لیگ کشور نیز با جذب افراد جوان، به ورزش خوزستان و کشور خدمت می‌کند. امیدواریم موضوع و مشکلات مالی حل شود زیرا در خوزستان پتانسیل بسیار زیادی در رشته وزنه‌برداری وجود دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار