تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۱۵۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروزی: تمرکز بازیکنان‌مان در جاده کرمان تا رفسنجان از بین رفت
 مدیر تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای این تیم پیش از بازی با مس رفسنجان، گفت: رفسنجان به مهمان‌نوازی معروف است و انتظار داشتیم در زمینه اسکان در این شهر با ما همکاری می‌شد، نه این‌که در کرمان هتل بگیریم و همین نیز باعث شد که تفکر و تمرکز بازیکنان ما در جاده کرمان تا رفسنجان از بین برود.

علی فیروزی  در خصوص تداوم روند موفقیت تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: یک روند خوب وقتی ادامه پیدا می‌کند که همه چیز در یک تیم خوب باشد. در حال حاضر کادر فنی نفت آبادان شناخت خوبی از تیم‌های مقابل دارند و بر اساس همین شناخت نیز تمرینات خوبی را برای تیم طراحی می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین باشگاه نفت آبادان از مدیریت و عوامل اجرایی خوب، کاربلد و پای کار برخوردار است. ضمن این‌که نفت آبادان هوادارانی دارد که در شرایط فعلی که نمی‌توانند به باشگاه بیایند، باز هم تیم را از حمایت همه‌جانبه خود محروم نکرده‌اند و نه تنها ما را تنها نگذاشته‌اند، بلکه با حمایت‌هایشان و حضور در مقابل هتل به تیم انگیزه و شور و نشاط می‌دهند. چنین نگاه‌هایی به تیم، به تک‌تک بازیکنان انگیزه، تعصب و از خودگذشتگی را القا می‌کند تا بتوانند همراه با وظایفی که از سوی کادر فنی به آن‌ها سپرده شده است، نتایج خوبی را برای صنعت نفت و هوادارانش رقم بزنند.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گله‌مندی از وضعیت پیش آمده برای این تیم جهت اسکان در رفسنجان، خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم با توجه به سفر سختی که به رفسنجان داشتیم باید تا روز بازی با فولاد در دربی خوزستان فقط ریکاوری کنیم. به جای این‌که در رفسنجان به ما هتل بدهند و اسکان داشته باشیم، در کرمان هتل گرفتیم و همین باعث شد که روز بازی مسیر طولانی را تا سیرجان طی کنیم و تک‌تک بازیکنان ما برای این مسابقه به دلیل خستگی تمرکز نداشتند. در حالی که تیم ما باید در هتلی اسکان پیدا می‌کرد که تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شد اما علی‌رغم این‌که از قبل نیز روز حضور ما در رفسنجان مشخص بود، با عدم همکاری که صورت گرفت، در رفسنجان به ما هتل داده نشد. چندین بازیکن ما به خاطر خستگی راه در روز مسابقه نتوانستند بازی کنند. همچنین حسین ساکی مثل سایر نفرات ما مودب‌ و قابل احترام است اما در دیدار با مس رفسنجان، آن‌قدر سختی راه از کرمان تا رفسنجان از نظر روحی و جسمی روی او تاثیر گذاشت که در این دیدار با دریافت دو کارت از زمین بازی اخراج شد.

وی افزود: رفسنجان به مهمان‌نوازی معروف است و انتظار داشتیم در این زمینه با نفت آبادان همکاری صورت می‌گرفت و هماهنگی‌های لازم برای اسکان ما در هتل رفسنجان انجام می‌شد. به هر حال در این بازی، تفکر و تمرکز بازیکنان ما در جاده مسیر کرمان تا رفسنجان از بین رفت و همین یکی از دلایلی بود که ما نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید کار کنیم. نفت آبادان واقعا از نظر فکری و ذهنی دچار مشکل شده بود و با توجه به این‌که چند بازیکن‌مان به خاطر همین مشکلات نتوانستند بازی کنند و از نفرات جایگزین استفاده کردیم و جالب است بدانید که از طالب ریکانی که یک مهاجم است به عنوان مدافع استفاده کردیم. ضمن این‌که زمین رفسنجان چمن مصنوعی بود و برای ما که روی زمین بازی می‌کنیم، بازی روی چنین زمینی خیلی سخت بود. ما دوست داشتیم در این بازی به سه امتیاز برسیم اما یکسری مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم به برد برسیم. برای پیروزی در این دیدار باید خیلی از مسائل را پشت سر می‌گذاشتیم و واقعا دیگر زورمان نرسید.

فیروزی در خصوص بازی این هفته نفت مقابل فولاد در دربی خوزستان نیز گفت: دو تیم خوب خوزستانی این هفته مقابل هم قرار می‌گیرند. من دوست داشتم در روزهایی که خیلی سخت نیست مقابل فولاد قرار می‌گرفتیم. در حال حاضر کسب امتیاز هم برای فولاد و هم برای نفت آبادان که در کورس است، اهمیت بسیاری دارد و ما به دنبال این هستیم با کسب نتایج لازم، نیم‌فصل اول را با قهرمانی به پایان برسانیم. فولاد تیم بسیار خوب و دارای بازیکنان فوق‌العاده است و از کادر فنی خوبی بهره می‌برد اما با توجه به این‌که بازی خانگی قبلی خود مقابل سپاهان را واگذار کرده‌ایم که البته حق ما شکست نبود، تمام تلاش ما این است که آن شکست را جبران کنیم اما می‌خواهیم در یک بازی خوب و جوانمردانه این رقابت را ببریم. تلاش می‌کنیم ابتدا اخلاق، رفتار، منش پهلوانی و فوتبال خوب ارائه دهیم و بعد هم به حداکثر امتیاز دست پیدا کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار