تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۱۵۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز امتحانات دانشجویان نوورود علوم پزشکی شوشتر از اسفند
 معاون آموزش، تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: با توجه به اینکه نتایج کنکور سراسری امسال دیرتر از موعد مقرر اعلام شد و در نتیجه پذیرش دانشجویان نیز با تأخیر صورت گرفت، امتحانات دانشجویان نوورود هنوز برگزار نشده‌اند و از ابتدای اسفندماه آغاز می‌شوند.

دکتر برات براتی  اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، دو نیم‌سال تحصیلی به صورت کاملا مجازی برگزار شده‌اند و در این مدت نیز توانستیم برای بهبود کیفیت آموزش مجازی تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه در ترم جاری امتحانات پایانی از ۱۳ دی آغاز شد و تا پایان دی به پایان رسید، تصریح کرد: البته با توجه به اینکه نتایج کنکور سراسری امسال دیرتر از موعد مقرر اعلام شد و در نتیجه پذیرش دانشجویان نیز با تأخیر صورت گرفت، امتحانات دانشجویان نوورود هنوز برگزار نشده‌اند و از ابتدای اسفندماه آغاز می‌شوند. اما امتحانات دانشجویان ترم ۲ به بعد به پایان رسیده است.

معاون آموزش، تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: برای برگزاری امتحانات و تدریس مجازی، از دو سامانه نوید و فراگیر استفاده می‌شود. از سامانه نوید برای برگزاری آزمون‌های میان‌ترم و تدریس استفاده می‌شود و برای برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیز از سامانه فراگیر استفاده می‌کنیم.

براتی بیان کرد: خوشبختانه در برگزاری امتحانات، سامانه‌ها مشکلی پیدا نکردند اما با توجه به ضعیف بودن سرعت اینترنت در کشور ممکن بود که برخی از دانشجویان نتوانند در زمان تعیین شده وارد سامانه شوند. برای این دسته از دانشجویان که به دلیل دسترسی ضعیف به اینترنت از امتحانات جا ‌ماندند، بر اساس شیوه‌نامه آموزشی عمل کردیم و یک فرصت مجدد برای آن‌ها در نظر گرفته شد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی کامل دانشکده برای برگزاری کلاس‌های حضوری در ترم آینده، گفت: آمادگی کامل را برای برگزاری حضوری کلاس‌ها داریم اما باید ببینیم که در آینده وضعیت کشور از نظر شیوع کرونا چگونه خواهد بود. اما به احتمال زیاد نیم‌سال بعدی نیز مانند نیم‌سال‌های گذشته به صورت مجازی ارائه شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار