تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۱۵۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفتار باشگاه مس‌رفسنجان در میزبانی ‌نفت آبادان غیرحرفه‌ای بود
 مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: باشگاه مس رفسنجان بر خلاف قوانین حرفه‌ای از صنعت‌نفت آبادان میزبانی کرد.

علی فیروزی اظهار داشت: متاسفانه باشگاه مس رفسنجان بر خلاف قوانین و حتی اخلاق حرفه‌ای هتلی را برای اسکان تیم صنعت‌نفت آبادان در نظر نگرفته بود و اعضای این تیم ناچار در کرمان اسکان یافتند.

وی افزود: روز گذشته( شنبه ) برای بازی مقابل مس رفسنجان ۲ ساعت مسیر کرمان تا رفسنجان را طی کردیم تا به ورزشگاه برسیم که این امر خستگی بازیکنان را در پی داشت.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: پیش‌بینی نکردن محل اسکان برای تیم میهمان در قاموس تیم حرفه‌ای نیست ولی متاسفانه باشگاه مس رفسنجان اصول حرفه‌ای را زیر پا گذاشت.

فیروزی بیان کرد: خستگی بازیکنان از سفر ۲ ساعته از یک سو و بازی کردن روی زمین چمن مصنوعی با لشکری از بازیکنان غایب از سوی دیگر باعث شد ۲ امتیاز مهم را در این دیدار به دست نیاوریم.

وی اظهار داشت: به دلیل بازی کردن روی چمن مصنوعی و جلوگیری از مصدوم شدن بازیکنان کادر فنی مجبور شد در این دیدار به بازیکنان جوان میدان دهد ولی آنها با ارائه بازی منطقی جواب اعتماد مربیان را دادند.

فیروزی گفت: فدراسیون فوتبال باید برای همکاری نکردن برخی باشگاه‌ها چاره اندیشی کند، بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان از روز پنجشنبه دوم بهمن ماه برای برگزاری دیدار روز شنبه چهارم بهمن در سفر بودند و موفق به انجام تمرین ریکاوری نشدند.

فیروزی گفت: سیدفاخر تهامی بازیکن تیم صنعت‌نفت آبادان به دلیل پارگی رباط زانو ادامه فصل را از دست داد، این بازیکن در تقابل با نساجی مازندران و بازی در چمن مصنوعی به شدت مصدوم شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز شنبه چهارم بهمن ماه از هفته سیزدهم لیگ برتر برابر میزبانش مس رفسنجان با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد تا با ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات جای گیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار