تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۱۵۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر :
معرفی دستاوردهای انقلاب یک تکلیف است
  معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر به اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در خرمشهر ، مینوشهر و روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان از سوی مسوولان یک تکلیف است.

 محمد حیدری روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدرسه شهید موسوی خرمشهر اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب یعنی اعلام حضور برای تداوم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب، دفاع از آرمان‌ها و ایستادگی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

 وی افزود:انقلاب اسلامی امروز به دستاوردهای بزرگی در زمینه هسته‌ای، موشکی، صنایع بزرگ نظامی، کشتی‌سازی دست پیدا کرده است که خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

حیدری با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور در مقابل دستاوردهای انقلاب ناچیز و قابل مقایسه نیست گفت: به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم همین مشکلات جزئی مردم را برطرف و اجازه رنجش خاطر مردم را ندهیم و مدیران مکلف و موظف اند با بردباری و تلاش مضاعف گره از مشکلات مردم باز کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تهدیدات متفاوتی روبه‌رو است اما دشمنان با وجود رهبری فرهیخته تاکنون نتوانستند خللی در آرمان‌های انقلاب ایجاد کنند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: خدمت به مردم یکی از اصول اساسی پاسداری از انقلاب است و مسوولان  دستگاه‌های اجرایی در جبهه خدمت به مردم هستند بنا بر این جبهه خدمت به مردم با جبهه دفاع از حریم ولایت هیچ تفاوتی ندارد.

حیدری افزود: سازندگی که در خرمشهر در ابعاد مختلف اتفاق افتاده با ویرانی دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و الان خرمشهر نماد جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها است.

امام جمعه خرمشهر نیز در این آیین ضمن تبریک آغاز دهه فجر گفت: امروز به واسطه ویروس منحوس کرونا حداقل حضور دانش آموزان، معلمان و مدیران آموزش و پرورش را در دهه فجر شاهد هستیم.

 حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور با بیان اینکه اینکه دانش آموزان، نوجوان و جوانان، دانشجویان سهم عمده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند گفت: انقلاب اسلامی یک جریان است و توقف ندارد و همواره در حال نوآوری و حرکت به سمت آرمانها، تعالی و پیشرفت است.

 همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی رژه خودرویی در خرمشهر برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار