تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۱۵۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
می‌خواهم فیکس تیم‌ملی شوم / با دست شکسته تمرین می‌کنم
  دارنده نشان برنز مسابقات جهانی پومسه کره‌جنوبی، در اندیشه حضور در ترکیب ثابت تیم‌ملی بانوان است.

هستی بیگی با بیان این‌که می‌خواهم در آینده بهترین خودم در رشته پومسه باشم، اظهارکرد: اخیرا مسابقات قهرمانی کشور در سطح خوبی برگزار شد و در حضور بهترین‌های این رشته توانستم مدال برنز را کسب کنم. من در سال ۲۰۱۷ نیز در مسابقات جهانی کره جنوبی و در سال ۲۰۲۰ در رقابت‌های بین‌المللی آنلاین توانستم به مدال برنز دست پیدا کنم. اکنون هم برای مسابقات بعدی در حال آماده‌سازی هستم و تمریناتم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهم. در حال حاضر علی‌رغم شکستگی دستم، تمریناتم را برای رسیدن به هدف مدنظر ادامه می‌دهم.

وی بیان کرد: سطح پومسه خوزستان در شرایط خوبی قرار دارد و با پومسه کشور تفاوت زیادی ندارد زیرا بازیکنان بسیار خوبی در استان در حال فعالیت هستند.

این بانوی پومسه‌کار با اشاره به مشکلات برگزاری مسابقات آنلاین باتوجه به همه‌گیری کرونا، افزود: از مشکلات چنین مسابقاتی می‌توان به سخت‌ بودن شرایط فیلم‌برداری و قطع و وصلی اینترنت‌ برای ارسال فیلم بازی‌ها اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: خدا را شکر امکاناتی که در اختیار دارم، نسبت به شهر دزفول که در آن زندگی می‌کنم، خوب است و شرایط به قدری بود که بتوانیم فیلم‌برداری‌ از اجرای حرکات را برای حضور در مسابقات انجام دهیم و آن‌ها را ارسال کنیم. همچنین باید از خانم پزشکیان مربی‌ام و آقای محمدزاده دبیر هیات تکواندو استان که از من حمایت بسیاری داشته اند، تشکر کنم.

بیگی در پایان در خصوص اهداف و افق دید خود در آینده این رشته، گفت: من قبلا در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده‌ام در اردوی تیم‌ملی نیز حضور داشته‌ام و اکنون مجددا شرایط را برای حضور دوباره در اردوی تیم‌ملی فراهم می‌بینم. قطعا جایگاهی را که می‌خواهم، می‌توانم به دست آورم و اهداف والایی مدنظر دارم و می‌خواهم بهترین خودم باشم. سال گذشته توانستم به اردوی تیم‌ملی وارد شوم و در حال حاضر نیز قصد دارم در تیم‌ملی فیکس شوم و بهترین خودم را در مسابقات آینده به نمایش بگذارم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار