تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۱۵۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعید آذری عذرخواهی کرد
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بابت اتفاقات ورزشگاه اختصاصی این باشگاه در دیدار با تیم فوتبال پیکان عذرخواهی کرد.

در دیدار روز گذشته تیم های فولاد و پیکان در ورزشگاه شهدای فولاد، تیم پیکان پیش از آغاز بازی مدعی شد که خط عرضی زمین بازی تغییر کرده است. این موضوع نیز به تایید ناظر بازی رسید و در نهایت زمین مجددا خط کشی شد. مربی پیکان هم که به شدت نسبت به این موضوع گله مند بود، در نشست خبری پس از بازی در واکنش به این قضیه، عنوان کرد: " وَمَکَروا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ". اتفاقاتی در این بازی افتاد که واقعا حتی به عنوان یک ایرانی خجالت می کشم که بگویم در کشورمان این اتفاق افتاد."

  سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد نیز در واکنش به این موضوع در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

"امروز اشتباهی در سیستم مدیریتی من اتفاق افتاد که موظفم به خاطر وقوع آن از تمامی کسانی که این اشتباه را مشاهده کردند عذرخواهی کنم به ویژه هواداران محترم فوتبال و بالاخص فولاد خوزستان و تیم رقیب.

در جلسه ای که با کادر فنی فولاد بعد از مشخص شدن حریف ما در آسیا انجام شد، مقرر شد که در چند بازی خانگی عرض زمین در استاندارد حد بالا عریض شود ولی با هماهنگی قبلی با سازمان لیگ. اما ابتدا در مسابقات تدارکاتی که رسمی نباشد. متاسفانه امروز شاهد این بودیم که در مقابل تیم پیکان تهران این اتفاق افتاد و سوء تفاهمات زیادی را به وجود آورد. بنابراین بدون هیچ توجیهی اعلام می کنم که  شجاعت عذرخواهی را دارم و امیدوارم من را عفو کنید. شاید باید در انجام وظیفه ام دقت بیشتری می کردم و اگر کسی هم در مجموعه بدون هماهنگی نهایی با من این اقدام را کرده است، مقصر من هستم."

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار