تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۲۱۵۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی پیکان: حواشی بازی روی بازیکنان ما تاثیر منفی گذاشت
 مربی تیم فوتبال پیکان گفت: حواشی به وجود آمده پیش از بازی با فولاد خوزستان روی بازیکنان جوان ما تاثیر منفی گذاشت.

 حسین پاشایی شامگاه شنبه پس از بازی تیمش برابر فولاد در اهواز بیان کرد: اتفاقاتی در این بازی رخ داد که به عنوان یک ایرانی خجالت می‌کشم آنها را بیان کنم. پیش از بازی خط‌کشی را تغییر دادند و ۱۰ متر عرض زمین را بیشتر کردند تا جلوی کار ما را بگیرند اما خوشبختانه ۹۰ دقیقه بازی در اختیار ما بود. 

وی افزود: نصف بازیکنان تیم ما غایب بودند ولی جانانه جنگیدیم. تمام جو ورزشگاه علیه ما بود تا ما را شکست دهند، اما به خواسته خود نرسیدند. معتقدم این کارها زیبنده باشگاه بزرگ فولاد نیست و باید نتایج در زمین مشخص شود.

مربی تیم پیکان گفت: ما یک تیم جوان هستیم و حواشی پیش از بازی روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت. آنها کنار زمین را باتلاق کرده بودند تا ما نتوانیم اوت دستی پرتاب کنیم. همه ما ایرانی هستیم و باید برای یکدیگر جان دهیم. خوشبختانه ناظر بازی و سازمان لیگ جلوی این حرکت را گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی در اختیار ما بود و در ۹۰ دقیقه یک موقعیت هم به آنها ندادیم افزود: از داور بازی تشکر می‌کنم که این حرکت‌ها بر او تاثیر نگذاشت و خوب قضاوت کرد. 

پاشایی در پاسخ به این پرسش که چرا نیمکت نشینان تیم فولاد پیش از بازی برای خوشامدگویی به سمت نیمکت پیکان نرفتند گفت: در ۱۲ هفته گذشته سابقه نداشته که نیمکت حریف به سمت ما نیاید. شخص تارتار و کادر فنی‌ تیم پیکان از شخصیت بالایی برخوردار هستند. ما در بازی برگشت جبران خواهد شد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان عصر روز شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار