تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۱۵۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان
  دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر روز شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدار با ماشین سازی در هفته دوازدهم، یک تغییر ایجاد شده بود و نکونام ترجیح داد به جای سیدمهران موسوی از موسی کولیبالی در خط دفاع استفاده کند.

این دیدار به دلیل درگذشت مهرداد میناوند با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

با وجود بارندگی روز گذشته اهواز اما چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود. در این بازی ایوب والی کاپیتان فولادی پس از مدت‌ها به ترکیب تیم برگشت اما سینا زامهران بازیکن فولاد تنها مصدوم سرخپوشان اهوازی بود.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

پس از اعتراض ناظر بازی و مسوولان تیم پیکان، مسوولان ورزشگاه مجبور به خط کشی دوباره زمین شدند. جواد نکونام و دستیارانش در ابتدای بازی سمت نیمکت پیکان نرفتند.

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم مثل بازی های قبلی به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده می‌کردند. هیچ یک از ۲ تیم برای این مسابقه بازیکن محروم نداشتند. 

صابر حردانی بازیکن فولاد و محمد خدابنده لو از پیکان نیز از داور کارت زرد دریافت کردند. پاتوسی بازیکن فولاد در این دیدار از ابتدا در میدان حضور داشت و در دقیقه ۸۰ بازی می‌توانست برای سرخپوشان گلزنی کند.

بازی دفاعی ۲ تیم و احتیاط بیش از حدی که از خود داشتند سبب شد تا تماشاگران تلویزیونی یک بازی کم موقعیت را در ورزشگاه شهدای فولاد شاهد باشند.

بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان از کسب این تساوی ناراحت شده و پس از پایان بازی به سرعت به رختکن رفتند.

تیم فولاد خوزستان با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار