تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۲۱۵۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین های مسابقات کورس اسب کشوری در اهواز مشخص شدند
   رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: رقابت‌های کورس اسب با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون اظهارداشت: در هفته سوم کورس زمستانه سوارکاری کشور ۷۵ اسب از استان‌های مختلف کشور در چهار کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات همه ساله در پیست نیرو اهواز برگزار و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود؛ رقابت‌های امسال به دلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس اول این پیکارها اسب‌های امیر خوزستان، استین شاپورخواست و اتش تبوک اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب های وحشی دانیال، آدریان کی اچ و آرشیدا مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس سوم اسب های یانگوم ناصری، الماس سرخ نصیری و یاربانو رشید اول تا سوم شدند همچنین در کورس چهارم اسب های بریو ای اس، باور سالار و یارا مقام اول تا سوم را تصاحب کردند.

برون با بیان اینکه برگزاری مسابقات در اهواز علاوه بر گسترش صنعت پرورش اسب، شور و نشاط خاصی در بین مردم ایجاد می کند، گفت: خوزستان در بحث اسب و سوارکاری با داشتن بیش از ۶ هزار راس اسب، همواره جزو قطب های اصلی کشور به شمار می رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار