تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۱۵۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی فولاد: مشکلی برای رفتن به سمت تارتار نداریم
 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این موضوع که باتوجه به این که برخی نیمکت ها قبل از بازی به سمت تارتار نمی روند و آیا فولاد هم فردا این گونه رفتار می کند؟ گفت: حرف و حدیث در فوتبال ایران خیلی زیاد است ولی ما سعی می کنیم به نیمکت و مربیان تمام تیم ها احترام بگذاریم و مشکلی از این بابت نداریم.

حمید رجبی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان، اظهارکرد: این دیدار نیز مثل سایر بازی ها سخت و سنگین است. تیم ها در لیگ بیستم به هم نزدیک هستند. فولاد هم روند خوبی داشته و پیشرفت خوبی داشته است و به نظر من روند این پیشرفت در نیمه دوم خیلی بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما می دانیم این بازی خیلی سخت است. تیم پیکان در جدول جایگاه خوبی دارد و بازی این تیم خاص است و بیشتر بازی مستقیم انجام می دهد. اوت دستی و ضربات ایستگاهی تمام برنامه این تیم است. ما برای پیکان برنامه داریم و امیدوارم فردا تاکتیک های آقای نکونام را اجرا کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره واکنش هایی که نیمکت تیم پیکان در برخی دیدارها نسبت به نیمکت حریفان خود داشته است نیز گفت: امسال تنش هایی روی نیمکت ها است ولی فوتبال قانون خاص خود را دارد و داور چهارم و ناظر داریم که می توانند این حواشی را کنترل کنند. این‌ها حربه نخ نمایی است که مربیان در مورد نیمکت تمام تیم ها صحبت می کنند و به خاطر این که تماشاگران نیستند، این حرف ها بیشتر نمایان می شوند، در صورتی که این چیزها از قبل تر در فوتبال ایران بوده و مورد جدیدی نیست.

وی درباره وضعیت ایوب والی هم عنوان کرد: والی کاپیتان تیم است و واقعا بازیکن بزرگی است. ضمن این که از نظر فنی قابلیت های خیلی زیادی دارد. والی مصدومیت بسیار سنگینی را پشت سر گذاشت و پس از ۱۰، ۱۱ ماه به میادین برگشت اما روند بهبودی به صورتی است که باید کم کم به شرایط آرمانی برسد و امیدواریم بتوانیم در بازی های پیش رو هم از کاپیتان والی استفاده کنیم.

رجبی در پاسخ به این سوال که برخی مربیان پیش از بازی به سمت تارتار نمی روند و به او دست نمی دهند، آیا در بازی فردا نیز فولادی ها همین گونه رفتار می کنند؟ گفت: حرف و حدیث در فوتبال ایران خیلی زیاد است و همیشه این صحبت ها مطرح می شود ولی ما سعی می کنیم به نیمکت و مربیان تمام تیم ها احترام بگذاریم و مشکلی از این بابت نداریم و احترام می گذاریم.

وی در پایان نیز عنوان کرد: لیگ امسال بسیار نزدیک است و تیم ها فاصله امتیازی با هم ندارند و هیچ تیمی از پیش برنده نیست. فکر می کنم پیکان نیز حریف قابل احترام و سختی است و امیدواریم این تیم را شکست دهیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار