تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۱۵۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال که عصر جمعه با تساوی یک بر یک به پایان رسید با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم میزبان(نفت مسجدسلیمان) برای صعود به رده‌های بالایی جدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت در سوی مقابل تیم استقلال نیز با برتری مقابل حریف، می‌توانست جایگاه صدر جدولی خود را مستحکم‌تر کند.

تساوی و کسب یک امتیاز برای هیچکدام از این ۲ تیم نمی‌توانست چندان مفید واقع شود و این موضوع به جذابیت بازی کمک می‌کرد. در نیمه نخست بازی، شاگردان سیدمجتبی حسینی موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال خلق کردند و در امر گلزنی موفق بودند. 

تیم نفت مسجدسلیمان که هفتمین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد، انگیزه زیادی برای کسب پنجمین پیروزی در لیگ ‌بیستم داشت؛ در آن طرف شاگردان فکری به دنبال کسب سه امتیاز از این دیدار بودند تا با دست پر به تهران برگردند. 

نفت مسجدسلیمان برای تداوم روند شکست‌ناپذیری خود در هفته‌های اخیر در دیدار مقابل استقلال، امیدوار بود دومین باخت متوالی آبی‌ها را رقم بزند اما در آن سوی میدان، شاگردان محمود فکری در تلاش برای جبران شکست اخیرشان برابر سایپا بودند تا به روند خوب قبلی برگردند و در کورس رقابت با مدعیان بمانند.

در حالی که بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۶۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

برخی از هواداران نفتی که به سختی خود را به بالای اسکوربورد ورزشگاه شهید محمدی رسانده بودند از آنجا نظاره‌گر بازی بودند. این تعداد در تمام مسابقات نفت مسجدسلیمان در این محل مستقر بوده‌اند.

بازگشت سید حسین حسینی به دروازه استقلال مهم‌ترین تغییر در ترکیب این تیم بود؛ باشگاه نفت مسجدسلیمان با نصب بنر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی، یاد و خاطره زنده‌یاد مهرداد میناوند را زنده نگه داشت.

این دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مهرداد میناوند آغاز شد.

محمود فکری که سابقه هدایت نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد پیش از آغاز بازی از سوی هواداران تشویق شد. فکری چند سال گذشته به همراه نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرد و این موضوع باعث شد تا دل هواداران محبوبتر شود.

فکری سرمربی استقلال به همراه اعضای کادر فنی پیش از شروع بازی به داخل ورزشگاه آمد و به ارزیابی زمین چمن پرداخت. چمن ورزشگاه شهید محمدی از کیفیت مطلوبی برخوردار بود.
به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند. همچنین ناظران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.

امیرحسین باقرپور بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت و در سوی مقابل استقلال شیخ دیاباته و حسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان از ابتدای بازی تا انتها خاموش بود. این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

اعتراض‌ کادر فنی تیم استقلال به تصمیم داور بازی سبب شد تا داور در نیمه دوم با حضور در کنار زمین نیمکت آنها را به آرامش دعوت کند. 

سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال با گل به خودی، حریف را یک بر صفر پیش انداخت اما در نیمه دوم وریا غفوری با یک ضربه استثنایی گل تساوی بخش بازی را به سود استقلال به ثمر رساند.

نیما انتظاری بازیکن نفت پس از به ثمر رسیدن گل به خودی سید حسین حسینی با دست خود عدد ۲۵ را نشان داد و به نوعی این گل را به مهرداد میناوند تقدیم کرد.

نیما انتظاری از نفت مسجدسلیمان و آرش رضاوند و سیاوش یزدانی از استقلال کارت زرد دریافت کردند. سرمربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. 
در این دیدار فرهاد کرمانشاهی برای پنجمین بار درون دروازه نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.

هواداران نفت مسجدسلیمان پس از پایان بازی، از راه دور و با سردادن شعار، بازیکنان این تیم را مورد حمایت قرار دادند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی ۱۷ امتیازی شد و در مکان هفتم رده بندی جای گرفت. همچنین تیم استقلال با ۲۳ امتیاز در صدر جدول ایستاد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار