تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۲۱۵۲۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مشکل بیمه معلمان حادثه آتش سوزی کانکس سردشت دزفول برطرف شد
 مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مشکل بیمه معلمان آسیب دیده در حادثه آتش سوزی کانکس سردشت دزفول تحت عنوان بیمه صعب العلاج برطرف شده است تا جراحی‌های پوست برای آنها انجام شود.

کوروش مودت روند درمان معلمان آسیب دیده در حادثه آتش سوزی کانکس سردشت دزفول را خوب توصیف کرد و افزود: روند درمان سه معلم آسیب دیده در این حادثه با دستور وزیر آموزش و پرورش ادامه دارد و شخص وزیر پیگیر روند درمان است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش روند درمان افراد آسیب دیده در حاثه سردشت را تا بهبودی کامل پیگیری می‌کند، از برخی اظهارنظرها در رابطه با این حادثه انتقاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از مسوولان و اصحاب رسانه خواست منطقی و معقولانه در این رابطه اظهار نظر کنند.
وی افزود: مهمتر از  اینکه این حادثه ناشی از برخورد صاعقه بوده یا انفجار و آتش سوزی حفظ جان معلمان و افراد حادثه دیده است.
مودت همچنین در پاسخ به برخی انتقادها از آموزش و پرورش به خاطر وجود مدارس کانکسی در خوزستان گفت: ۱۸۰ مدرسه کانکسی در خوستان وجو د دارد که قبلا خشتی و گلی بودند.
وی به مشارکت خوب مردم خوزستان در طرح مدرسه سازی آجر به آجر اشاره کرد و گفت: خوزستان در طرح آجر به آجر رتبه نخست کشور را دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهارداشت: یکهزار و ۳۰۰ مدرسه سنگی در خوزستان وجود دارد که ظرف سه سال جمع آوری می‌شوند.
وی افزود: خوزستان رتبه دوم کشور در مدرسه سازی را دارد که این موفقیت حاصل مشارکت خوب مردم این استان در مدرسه سازی است.

 در حادثه آتش سوزی کانکس مدرسه کنگرستان واقع در بخش سردشت دزفول سه معلم و سه نفر از اهالی دچار سوختگی شدند که متاسفانه ۲ نفر از اهالی به دلیل شدت جراحت جان باختند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار