تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۱۵۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
مسوولان، رفع مشکلات آموزشی سردشت را مدنظر قرار دهند
  امام جمعه دزفول با اشاره به حادثه آتش سوزی کانکس معلمان سردشت گفت: مسوولان باید به وضعیت آسیب دیدگان این حادثه و همچنین تجهیز امکانات آموزشی در مناطق محروم شهرستان دزفول به ویژه سردشت رسیدگی کنند.

  حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان با تسلیت به خانواده های درگذشتگان حادثه کانکس دزفول افزود: مسوولان قول ساختن مدرسه و کمک به بازماندگان را داده اند که امیدواریم اقداماتی برای جلوگیری از حوادث مشابه صورت گیرد و معلمان و دانش آموزان در امنیت فعالیت آموزشی خود را پیگیری کنند. 

به گزارش ایرنا در حادثه آتش سوزی کانکس مدرسه کنگرستان واقع در بخش سردشت دزفول سه معلم و سه نفر از اهالی دچار سوختگی شدند که متاسفانه ۲ نفر از اهالی به دلیل شدت جراحت جان باختند.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب اسلامی که نهال نوپایی بود به برکت خون شهدا و رهبری‌های حکیمانه امامان انقلاب تبدیل به درختی تنومند و ریشه دار شده و تمام توطیه های دشمنان را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مانند یک مشعل هدایتگر می‌درخشد، افزود: انقلاب اسلامی توانسته با وجود رویش‌ها و ریزش‌ها در گام دوم خود تمامی دشمنان را در منطقه و جهان زمینگیر کند و دوستان زیادی در جهان پیدا کرده است.

مسوولان در قبال فریب کاری آمریکا هشیار باشند

امام جمعه دزفول درخصوص روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و گزارش منتشر شده با موضوع همکاری دوباره با ایران در این کشور گفت: برخی افراد که دم از حمله به ایران می‌زدند اکنون زیر خاک هستند.

وی با بیان اینکه دموکرات‌های آمریکا طبق روال همیشه در پی اهداف جمهوری خواهان هستند، افزود: مسوولان باید هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهارداشت: آمریکایی‌ها به دنبال اضافه کردن یک بند به برجام درخصوص موشک‌های بالستیک هستند چراکه احساس می‌کنند ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده؛ وزیر امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرده است اگر ایران به برجام بازگردد ما هم برمی گردیم حال آنکه ایران همواره به تعهدات خود عمل کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا درصدد دادن امتیاز محدود و امتیازگیری گسترده از ایران است، ادامه داد: آمریکای جوبایدن با ابزارهایی نظیر حقوق بشر و موشک به میدان می‌آید.

امام جمعه دزفول با اشاره به چالش‌های دولت جو بایدن گفت:  یک گروه عراقی جدید مسوولیت حمله موشکی به ریاض پایتخت عربستان را برعهده گرفت که پیام آن پایان یافتن دوره اقدامات خرابکارانه دولت‌های حاشیه خلیج فارس است.

وی یکی از طرح‌های آمریکا را حفظ متحدانش دانست و افزود: آمریکا اعتبار ۱۰ سال قبل خود را ندارد و اکنون با چالش‌های زیادی مواجه بوده و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی سالروز رحلت آیت الله قاضی را گرامی داشت و گفت: امروز به معرفی و بازخوانی شخصیت‌ افرادی چون آیت الله قاضی نیاز داریم چراکه نقش زیادی در عرصه انقلاب و دفاع مقدس در دزفول داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله قاضی با وجود کهولت سن همواره در صحنه حضور داشت، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درمورد آیت الله قاضی فرمودند این فرد بدون شک یکی از شخصیت‌های موثر انقلاب اسلامی در دزفول بودند.

آیت الله قاضی تندیس انقلاب اسلامی در دزفول است

خطیب جمعه دزفول با اشاره به انگیزه بالای آیت الله قاضی برای خدمت به جامعه گفت: فرزند و نوه آیت الله قاضی شهید شدند ولی هرگز هیچ سهمی از انقلاب طلب نمی‌کرد.

وی شخصیت‌هایی نظیر سردار سلیمانی و آیت الله قاضی را تندیس انقلاب دانست و افزود: متاسفانه اکنون شاهد برخی ویژه خواری‌ها هستیم که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: اگر کسی می‌خواهد مسوولیت بپذیرد باید این موضوع را مدنظر قرار دهد که تمام وقت خود را برای مردم صرف کند نه اینکه برای خود کیسه بدوزد.

 وی در پایان مطالعه کتاب‌های صعود چهل ساله، خطبه های مقاومت و قدرت و شکوه زن را به نمازگزاران معرفی کرد.

 حجت الاسلام قاضی دزفولی همچنین سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز مادر و تولد امام خمینی (ره) را تبریک گفت و بیان کرد: سه شهید تازه تفحص شده بار دیگر فضای دزفول را عطرآگین کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار