تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۲۱۵۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مقابل استقلال به دنبال کسب امتیاز هستیم
 سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط جدول به گونه ای است که در بازی فردا تیم ما و استقلال به دنبال کسب امتیاز هستند و فکر می کنم این موضوع به زیبایی بازی کمک می کند.

 مجتبی حسینی پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در مسجدسلیمان با تسلیت درگذشت مهرداد میناوند برای کسانی که گرفتار این ویروس هستند، آرزوی سلامتی کرد.

وی با بیان اینکه استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است، افزود: یکی از سخت ترین بازی های لیگ امسال را مقابل استقلال داریم که امیدوارم با دست پر از میدان خارج شده و دل هواداران را شاد کنیم. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: یکی از مشکلات ما فاصله زیاد بازی قبلی و این دیدار است و حفظ بازیکنان در شرایطی که ۹ روز بازی نکرده‌اند، کار بسیار سختی است که امیدوارم در این زمینه مشکل نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان جوانی داریم که تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته و روز به روز در حال پیشرفت هستند؛ برخی از بازیکنان ما نخستین سال حضورشان در لیگ است و انگیره بالایی دارند.

حسینی بیان کرد: تمام تلاش ما کسب نتایج ایده آل است؛ خوشبختانه کل مجموعه تیم با یکدیگر همدل هستند که این موضوع نقطه قوت تیم ما است.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۱۵ جمعه دهم بهمن ماه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار