تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۲۱۵۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فکری: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم
 سرمربی تیم استقلال گفت: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم ولی امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و جذاب، سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 محمود فکری پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم نفت مسجد سلیمان ضمن تسلیت به خاطر درگذشت مهرداد میناوند اظهارداشت: امیدوارم روح میناوند در آرامش باشد همچنین برای علی انصاریان آرزوی سلامتی می کنم.

وی افزود: از مسجدسلیمان خاطرات خوشی دارم و خوشحالم که بار دیگر در شهر اولین ها حضور دارم؛ به طور قطع فردا هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه می دهند و تماشاگران از دیدن بازی لذت می برند.

سرمربی استقلال تهران گفت: نفت مسجدسلیمان شاید اسم بزرگی نداشته باشد ولی یکی از تیم‌هایی است که یقه همه تیم ها را گرفته و تاکنون امتیازهای خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: امیدوارم شاهد مسائل غیر اخلاقی در این بازی نباشیم و هر ۲ تیم یک بازی جوانمردانه ارائه دهند و هر تیمی که از فرصت ها استفاده کرد برنده بازی باشد.

فکری درخصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: حسین مرادمند و دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و محروم خاصی نیز در این بازی نداریم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۱۵ روز جمعه دهم بهمن ماه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار