تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۱۵۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال نابرابری با غول‌های آسیا داریم / روش تمرینی نکونام خاص است
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: با این شرایط باید به جنگ غول های غرب آسیا برویم که همگی پول دار و با امکانات فوق العاده هستند و بر این اساس نیز از همان ابتدا یک جدال نابرابر خواهیم داشت که پیروز شدن در آن دیدارها سخت است.

سعید آذری در ابتدا درباره مصاف فولاد با العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: العین یکی از بهترین تیم های امارات است که دو سال پیش تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفت. تیم های زیادی از کشور ما مقابل العین بازی کرده اند و زمانی که خود من در ذوب آهن بودم، سه بار با العین بازی کردیم که دو بار به تساوی رسیدیم و یک بار متحمل شکست شدیم. در مجموع این تیم، متمول، قدرتمند و دارای امکانات فوق العاده است.

بازی سختی با العین داریم

وی بیان کرد: العین به محض این که مشخص شد باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، شروع به یارگیری کرد و می خواهند به هر قیمتی که شده برنده این بازی باشند. العین علی رغم این که امسال در لیگ امارات جایگاه خوبی ندارد، تیم قدرتمندی است و مطمئن باشید برای لیگ قهرمانان آسیا نیز قدرتمند یارگیری خواهد کرد و بازی سختی با این تیم داریم.

بسته بودن پنجره، معضل اصلی باشگاه فولاد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باشگاه فولاد اولین تلاشش این است که پنجره بسته شده باشگاه را باز کند. از روزی که من مدیرعامل باشگاه فولاد شدم، تلاشم این بود که پنجره بسته شده فولاد را به خاطر شکایت دو بازیکن برزیلی باز کنم که با کمک همکارانم در شرکت و باشگاه این مهم انجام شد. بعد هم آکاهوشی شکایت کرد و مجددا پنجره باشگاه فولاد بسته شد و بعد نیز با شکایت محمد بلبلی مواجه شدیم و متاسفانه علی رغم تلاش های باشگاه، کمیته تعیین وضعیت رای به بسته شدن پنجره فولاد داد که البته اگر اشراف به قوانین نبود، نمی توانستیم پنجره نقل و انتقالات فولاد را برای جذب بازیکن جهت حضور در لیگ بیستم باز کنیم. در حال حاضر نیز اساسی ترین مشکل فولاد این است که هنوز پنجره باشگاه بسته است و اگر دادگاه CAS پنجره را باز نکند، مجبوریم با همین تیم در باشگاه های آسیا بازی کنیم. ضمن این که هنوز سازمان لیگ تاریخ پنجره نقل و انتقالات زمستانه را مشخص نکرده است و امیدواریم سریع تر اتفاق بیافتد. اما تاکید می کنم معضل اصلی ما بسته بودن پنجره باشگاه است.

روش تمرینی نکونام در ایران منحصر به فرد است

وی افزود: با این شرایط باید به جنگ غول های غرب آسیا برویم که همگی پول دار و با امکانات فوق العاده هستند و بر این اساس نیز از همان ابتدا یک جدال نابرابر خواهیم داشت که پیروز شدن در آن دیدارها سخت است. اما آن چه ما را امیدوار می کند این است که یک گروه سخت‌کوش و دارای امکانات خوب هستیم و مربی مان نیز به قواعد بین المللی کاملا آشنا است. بازیکنان ما کم کم در حال رسیدن به شکل خوب فصل قبل هستند. همچنین یکی از دلایلی که فولاد تا این جای کار کمی فراز و نشیب داشته این است که بازیکنانی که امسال به ما اضافه شدند با روش تمرینی آقای نکونام آشنا نبودند زیرا روش تمرینی نکونام خاص و در ایران منحصر به فرد است و هماهنگ شدن بازیکنان جدید زمان بر است. فکر می کنم تا بازی با العین بازیکنان مان به هماهنگی لازم برسند و با تکیه بر بازیکنان وطنی از حیثیت فوتبال ایران، خوزستان و فولاد دفاع خواهیم کرد.

بازدید از تمرین ذوب آهن مطرح نبود

آذری همچنین درباره علت حضور در تمرین تیم ذوب آهن، گفت: 27 تا 28 سال است که کارمند ذوب آهن هستم و تمام دوستانم در آن مجموعه هستند. آقای توصیفیان هم یکی از موسسان و پیشکسوتان باشگاه ذوب آهن است که هر زمان که به اصفهان می روم، با او دیدار خواهم داشت. روز گذشته هم برای دیدار او به ورزشگاه ملت اصفهان رفتم که البته باتوجه به این که خودروی وی مورد سرقت قرار گرفته بود، در ورزشگاه نبود که در حین بازگشت از ورزشگاه، رحمان رضایی و بازیکن های ذوب آهن را دیدم و با آن ها خوش و بش کردم و اصلا بازدید از تمرین ذوب آهن مطرح نبود.

با همه وجودم برای سربلندی فولاد می‌جنگم

وی عنوان کرد: آن چه مهم است، این است که من تا آخرین روزی که با باشگاه فولاد قرارداد دارم، با همه وجودم برای سربلندی فولاد می جنگم. این جنگ فنی نیست و یک جنگ استراتژیک با سایر تیم ها و در دادگاه های مختلف حقوقی بین المللی  و داخلی و دفاع از حق و حقوق باشگاه در رسانه ها است. من حرفه ای فکر می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا مانند فصل قبل، اتفاق خاصی که می افتد، این باشد که باشگاه فولاد در آخرین روز بازهم پرچم فولاد را بالا نگه دارد.

امیدوارم مقام‌های خوب لیگ به خوزستانی‌ها برسد

وی افزود: خوشبختانه امسال شاهدیم که تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز روزهای خوبی را می گذرانند و امیدواریم در پایان لیگ بیستم شاهد باشیم که تمام مقام های خوب را تیم های خوزستانی کسب کنند. امیدواریم که برای هواداران فولاد و مردم خوب خوزستان شادی آفرینی کنیم و فولاد امسال نیز مجددا در مهد فوتبال ایران حرف برای گفتن داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار