تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۱۵۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری ۵۲ کارگاه آموزشی مجازی ویژه معلم‌های ناحیه یک اهواز
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: ۵۲ کارگاه آموزشی در فضای مجازی ویژه معلم‌ها از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون برگزار شده است.
 عبدالله داوری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به دلیل ممنوعیت تجمع‌های غیرضروری به منظور پیشگیری از افزایش آمار ابتلا به این بیماری، برگزاری کلاس و دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در فضای مجازی متمرکز شدند.

او درخصوص تعداد بازدید‌ها از فضای مجازی بیان داشت: از ۲۱ مدرسه پسرانه شهری، ۳۱ مدرسه دخترانه و ۲۰ مدرسه روستایی بازدید شد، همچنین ۹ هزار مورد بازدید تکالیف محور از آبان ماه امسال تا پایان دی ماه صورت گرفت.

داوری تعداد دروس چاپ شده درسنامه در مقطع اول شامل دروس فارسی، ریاضی و علوم را ۳ مورد عنوان کرد و بیان داشت: در مقطع دوم نیز درسنامه دروس ریاضی، فارسی، علوم و هدیه به تعداد ۴ مورد چاپ شده است، ضمن اینکه در مقطع سوم نیز درسنامه دروس ریاضی، فارسی، علوم، هدیه و مطالعات چاپ شد.

این مقام مسئول مجموع دروس چاپ شده را ۲۷ مورد عنوان و تصریح کرد: در مقاطع چهارم، پنجم و ششم درسنامه‌های فارسی، ریاضی، علوم، هدیه و مطالعات هر کدام به تعداد ۵ مورد چاپ شده، به عبارتی دیگر تعداد طی ماه‌های مهر و آبان از هر پایه ۱۲۰ مورد و آذر و دی ماه نیز ۱۵۰ مورد به چاپ رسیده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز مجموع لوح‌های فشرده آموزشی صوتی و تصویری را ۱۶۰ عدد عنوان کرد و بیان داشت: طی مهرماه ۳۰ عدد، آبان ۴۰ عدد، آذر ۴۰ عدد و دی ماه ۵۰ عدد تکثیر شده است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار