تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۲۱۵۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد اهواز شد
 پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس شامگاه سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی سردار شهید قاسم سلیمانی، وارد اهواز شد و مورد استقبال جمعی از فرماندهان سپاه و مردم شهید پرور اهواز قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس مربوط به عملیات رمضان بوده و به تازگی در شرق بصره تفحص شده بودند.

سردار پاسدار عباس یوسفی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهدای والا مقام ۱۶ ، ۱۷ و ۲۷ ساله بوده که در روز چهارشنبه پیکر یکی از این شهدا در محل بهداری رزمی جنوب در بیمارستان شهید بقایی اهواز تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین پیکرهای ۲ شهید دیگر نیز در پارک باغ معین و حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: در ماه‌های گذشته پیکرهای ۶ شهید گمنام در شهرستان اهواز تشییع و به خاک سپرده شده بود.

سردار یوسفی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون پیکرهای ۹ شهید گمنام در سطح شهرستان اهواز تشییع و خاکسپاری شده و تا پایان سال نیز پیکرهای چند شهید گمنام دیگر در خوزستان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

وی گفت: مردم شهید پرور خوزستان همواره استقبال باشکوهی از شهدای گمنام دارند و تاکنون بسیاری از شهرستان‌ها برای ورود پیکرهای شهدا درخواست مکرر داشته‌اند و این نشان می‌دهد روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتقال آرمان‌های شهدا به نسل جوان را از ضرورت‌های جامعه برشمرد و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار