تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۲۱۵۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمیسیون آموزش علت حادثه آتش سوزی در کانکس معلمان در دزفول را بررسی می‌کند
 یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی علت و مقصران احتمالی حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول در کمیسیون آموزش خبر داد و تاکید کرد که باید آموزش و پرورش مکانهای ناامن مرتبط با مدارس را جمع آوری کند.

  احمد نادری در واکنش به آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول، با تاسف بارخواندن این حادثه، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

« ضمن بررسی علت و مقصران احتمالی  این حادثه در کمیسیون آموزش؛ از آموزش و پرورش خواهیم خواست تا نسبت به جمع آوری مکانهای ناامن مرتبط با مدارس و مخصوصا مکانهای کپری وکانکسی؛ زمان تعیین کند.»

  وزارت آموزش و پرورش در پی وقوع حادثه تاسف برانگیز اصابت صاعقه و آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان در سردشت دزفول در اطلاعیه ای توضیح داد مه این حادثه حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه (۳۰دی ماه) رخ داد و متاسفانه بر اثر برخورد صاعقه به کانکس محل اسکان همکاران فرهنگی سه نفر از معلمان در منطقه چشمه شیرین و کنگرستان بخش سردشت دزفول دچار سوختگی شدند. یک تن از فرهنگیان آسیب دیده در این حادثه از معلمان عزیز عشایری و دو تن دیگر نیز از معلمان عزیز روستایی بودند که شبِ حادثه برای اقامت در این کانکس مستقر شده بودند.

چند روز بعد رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز گفت که یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس در سردشت دزفول به نام نیما همتی ۱۵ ساله، با سوختگی ۵۷ درصد، در ششم بهمن ماه جان خود را از دست داده و حال یکی دیگر از مصدومان این حادثه با ۸۵ درصد سوختگی نیز مساعد نیست‌.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار