تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۱۵۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۴ کارگروه برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در خرمشهر تشکیل شد
  معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ۲۴ کارگروه اجرای برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال را در شهرستان خرمشهر در سطح ملی و محلی برعهده دارند.

  محمد حیدری روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر در فرمانداری خرمشهر بیان کرد: کارگروه‌های ستاد دهه فجر با اجرای برنامه‌های با محتوا، و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمینه مشارکت مردم در جشن‌های ویژه دهه فجر را فراهم کنند.

وی افزود: به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کووید۱۹ و محدودیت‌ ناشی از آن، برنامه‌های دهه فجر باید به گونه‌ای برگزار شود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دستاوردها و آرمان انقلاب اسلامی به خوبی برای جوانان یادآوری شود.

حیدری، افزایش امید و امیدآفرینی در سطح جامعه را مهم بیان کرد و گفت: استراتژی دشمن ناامید کردن جامعه نسبت به انقلاب اسلامی و تلقین ناکارآمدی جمهوری اسلامی به مردم است و تنها راه برای خنثی کردن آن دمیدن روحیه امید به مردم و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.

فرمانده ناحیه بسیج خرمشهر شمار برنامه‌های دهه فجر این شهر را ۲۲ برنامه بیان کرد و گفت: عمده برنامه در دهه فجر شامل اهدای ۳۰ فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند، نشست با سران عشایر و طوایف، ساخت هفت باب منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، فعال کردن گروه‌های جهادی و ساخت و تعمیر خانه‌های افراد مستضعف در خرمشهر است.

سرهنگ محمد لویمی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی در پایگاه مقاومت و برنامه‌ موتوری و خودرویی از فرودگاه آبادان تا گلزار شهدا همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در سال ۱۳۵۷ از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در خرمشهر است.

وی ادامه داد: نیروهای جهادی مقاومت بسیج برای زیباسازی سطح شهر خرمشهر و رنگ آمیزی جداول و معابر آمادگی کامل دارند.

شهردار خرمشهر نیز در این نشست گفت: ۵۰ درصد تخفیف عوارض ساختمانی در کلیه زمینه‌ها تا آخر سال برای شهروندان خرمشهر مصوب شد.

منصور علوانی از افتتاح بازار امام علی(ع) در دهه فجر خبر داد و افزود:: ۲ پروژه عمران شهری در دهه مبارک فجر در خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام رضا متوسل رییس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر نیز در این نشست برگزاری محافل قرآنی در روستاها را از برنامه‌های امسال دهه فجر در خرمشهر بیان کرد و گفت: این محافل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستاهای هدف برگزار می‌شود.

مسوول حوزه علمیه خواهران خرمشهر نیز گفت: در دهه مبارک فجر طرح قرآنی حفظ و تفسیر سوره مبارکه یس برای کلیه خواهران شهرستان خرمشهر در نظر گرفته شده است.

مینا فرهنگ‌کیا برگزاری میزگرد و کرسی آزادندیشی با حضور امام جمعه خرمشهر را از دیگر برنامه‌های این حوزه بیان کرد و ادامه داد:مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان و برپایی بازارچه خوداشتغالی بانوان سرپرست خانواده از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار