تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۱۵۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای ۳ عملیات امدادی و مهار آتش در اهواز طی شبانه روز گذشته
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۳ عملیات امدادی و مهار آتش را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.
  ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اجرای ۳ عملیات امداد و نجات و مهار آتش طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۸ و ۲۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان یک غربی اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی و قطع برق و گاز ساختمان حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند، افزود: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق فن تهویه هوا گزارش شده است.

قنبری به اعزام آتش نشانان ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه در مسیر جاده برومی قبل از پلیس راه اشاره کرد و بیان داشت: نشت گاز از کپسول در مغازه جوشکاری منجر به آتش سوزی شد و آتش نشانان با حضور به موقع و استفاده از تجهیزات خاموش کننده، شعله حریق را اطفا و از بروز خسارت جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: نیرو‌های امداد و نجات سازمان آتش نشانی اهواز با حضور در قسمت اورژانس بیمارستان امام با ابزار تخصصی انگشتری که در انگشت دست مردی ۳۰ ساله باعث کبودی دستش شده بود را خارج کردند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار